eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPole śmierci w Overmaxie!Re: Pole śmierci w Overmaxie!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 07 Aug 2014 14:40:13 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    References: <lr3cgs$fbg$2@node1.news.atman.pl>
    <53d75406$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <lr94jb$g2$1@node2.news.atman.pl> <lraaob$373$1@node2.news.atman.pl>
    <53d91b90$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrcn3q$1lm$1@node1.news.atman.pl>
    <53dcd30d$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrngqa$lbq$1@node2.news.atman.pl>
    <53e0de32$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrqnv2$qdn$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lrqnv2$qdn$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 73
    Message-ID: <53e373a8$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-89-107.play-internet.pl
    X-Trace: 1407415219 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2370 5.173.89.107:1308
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1060547
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-08-05 15:58, Chris pisze:
    > Pisałeś w samych superlatywach tylko o Sony.. Jasne - z góry zakładasz
    >> że konkurencja kosztuje tak samo drogo a więc ze wszystkim musi być tak
    >> samo.
    >
    > Pisałem o SONY bo aktualnie mam SONY i wiem jak działa, nie lubię się
    > wypowiadać na temat czego co tylko widziałem w folderach reklamowych.
    >
    > Przy okazji wcześniej z androidów miałem HTC i Samsunga.

    A inne, sprzęt tańszych producentów, tak żeby mieć możliwość
    różnicowania? A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem...
    Przecież jeszcze stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo tej firmy
    byli obiektem żartów.

    >
    >> O co chodzi z tym zapleczem serwisowym? Ja akurat sobie bardzo cenię
    >> to że serwis nie jest w stanie naprawić telefonu, i proponuje kasę, bądź
    >> wymianę na inny. Po jakimś czasie telefon mi się nudzi, a więc mam
    >> możliwość wypróbowania innego sprzętu, w razie potrzeby przecież mogę
    >> kupić taki sam jaki miałem, i na pewno sporo taniej. Jednym słowem -
    >> same korzyści dla klienta z słabego serwisu..;-)
    >
    > Trzy czy cztery naprawy i każda po miesiąc w serwisie .. super ale ja
    > tak nie chcę :)

    Myślałem o sytuacji - 2-3 dni i serwis informuje że nie jest w stanie
    naprawić i proponuje kasę, albo wymianę sprzętu na inny. ;-)

    >
    >>>> Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich
    >>>> produktów daje klientowi?. Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w
    >>>> Pewexie ich
    >>>> telewizor, zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich
    >>>
    >>> Akurat Swego czasu SONY z Trynitronem to były najlepsze TV na rynku.
    >>
    >> Tak, ale tylko gdy pod uwagę bierzemy ich cenę..
    >
    > Znaczy ?? swego czasu jakościowo był oto najlepszy tv/kineskop na rynku.

    To skąd te standardowe przebicia TV naziemnej na ekranie? Czym jak nie
    ceną on zasłużył na miano dobrego, skoro taka wada go dyskwalifikuje w
    porównaniu do telewizorów innych producentów?


    >
    >>>> Panasoniców Sharpów itd. bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj,
    >>>> nie
    >>>> zawiodłem się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu).
    >>>
    >>> Kupiłem TV LCD SHARP ... 2 miesiące po gwarancji padło podświetlenie
    >>> matrycy, naprawa kosztuje tyle co nowy TV .. i jak potem doczytałem to
    >>> normalne ale tak wychwalany przez ciebie SHARP ma taką wadę i mimo że
    >>> wiedzą o tym nic z tym nie zrobili bo lepiej sprzedać drugą sztukę niż
    >>> naprawiać starą.
    >>>
    >>
    >> Też mam Sharpa LCD. Taki sobie przeciętny sprzęt, gdzieś tak po środku
    >> stawki. Dość dobre kolory, ale także słaby procesor. Sporo za niego
    >> przepłaciłem, bo wtedy gdy kupowałem akurat wchodziła moda na "FULL
    >> LED", tak więc za 46" zabuliłem prawie 5000zł. Dzisiaj odpowiednik, (z
    >> wieloma usprawnieniami) nie kosztuje nawet połowy tej sumy.
    >
    > Ja za Sharpa swego czasu też przepłaciłem bo niby lepsza marka/jakość
    > ale jak widać myliłem się :) teraz za cenę 32" jaką wydałem wtedy
    > kupiłem 47" full led/smart/robi wszystko ... bla bla bla ...
    >

    Też mam zastrzeżenia do polityki jaką prowadzi firma Sharp. Telewizor,
    na tle konkurencji kosztował krocie, ale producent poskąpił w dołożeniu
    zwykłego odtwarzacza video. Do telewizora dołożył przeglądarkę filmów i
    fotek, ale nie do odtwarzania filmów...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: