  • 41. Data: 2012-07-18 09:39:16
    Temat: Re: Po co w laptopach maly dysk SSD?
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    Użytkownik "Michal" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ju3o5l$gch$1@mx1.internetia.pl...

    > Poczekaj pół roku, goto \$windir$\WINSXS ;>
    >
    > P.S.
    > 1. Czyżby wersja 32bit (te zajmuja mniej)
    > 2. OS, zwłaszcza na maszynie wirtualnej mam wrażenie, że zajmuje mniej
    > miejsca i potrzebuje mniej pamięci niż normalnie używany.

    Przydzieliłem wirtualce 1GB RAMu.
    Poza tym co parę miesięcy odpalam:
    1. sdelete -z c
    2. C:\Program Files\Oracle\VirtualBox\VBoxManage modifyhd "Windows
    7.vdi" --compact

    Ale to tyle znaczy, że na 8GB SSD zmieści się.
    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl

  • 42. Data: 2012-07-18 09:41:13
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-16, o godz. 10:58:22
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Za to już tego nie rozumiem:
    >
    > Dysk twardy Kingston SSD 8GB S100 SATA2 2.5'' SS100S2/8G
    >
    > Bo to już fajtycznie za małe na system chyba że ktoś cache albo tempa
    > chce mieć na SSD.

    Początkowo wiele netbooków poza wersją z Win miało tez wersję z
    Linuxem. I spokojnie tyle wystarcza. Choć i XP chodziło. te małe dyski
    powstawały w czasach gdy SSD były nowością i ceny większych pojemności
    zabijały. W pierwszych netbookkach można było spotkać właśnie SSD 8GB
    plus np., kartę SD w czytniku na dodatkowe dane.

    Zdrówko

  • 43. Data: 2012-07-18 09:43:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > zabijały. W pierwszych netbookkach można było spotkać właśnie SSD 8GB
    > plus np., kartę SD w czytniku na dodatkowe dane.

    Ale ten model 8GB nie jest stary tylko to aktualna oferta :)

  • 44. Data: 2012-07-18 11:29:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/07/2012 18:14, Przemek wrote:

    > Działająca winda zmieści się na CD bootowalnym.
    > Dowód w postaci Hiren's boot.
    > A to, że każdy system można zawalić zbędnym oprogramowaniem, to inna
    > sprawa.

    Tyle, że niektórzy za "zdędne oprogramowanie" uważają nawet przyzwoity
    notatnik i cieszą się, bo goły kernel z dyskietki 1.44 wystartował. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 45. Data: 2012-07-18 13:03:46
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 18 Jul 2012 10:29:00 +0100
    doszła do mnie wiadomość <ju5vks$sf0$2@inews.gazeta.pl>
    od kamil <k...@s...com> :

    >Tyle, że niektórzy za "zdędne oprogramowanie" uważają nawet przyzwoity
    >notatnik i cieszą się, bo goły kernel z dyskietki 1.44 wystartował. ;)

    Jednodyskietkowy, okienkowy, przeglądarka, notatnik...
    http://qnx.projektas.lt/qnxdemo/qnx_demo_disk.htm

  • 46. Data: 2012-07-18 16:37:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/07/2012 12:03, Tomasz Jasiński wrote:
> [...]
    > doszła do mnie wiadomość<ju5vks$sf0$2@inews.gazeta.pl>
    > od kamil<k...@s...com> :

    > Jednodyskietkowy, okienkowy, przeglądarka, notatnik...

    Wygląda uroczo. Tylko że ja trochę za stary i wygodny się robię na
    bieganie boso do pracy, zamiast samochodu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 47. Data: 2012-07-18 17:05:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup
    > Np. integrujac poprawki recznie z opcja /nobackup (czy jakos tak),
    > albo usuwajac foldery $.. i inne jak pisal DooMiniK?

    Takie foldery były za czasów XP. Od Visty już ich nie ma.

    > Moze masz w Temp-ie cos, itd...

    Temp czysty.

    > Tak czy siak te Twoje 21 GB to naprawde wiecej niz standard.

    Na stacjonarnym (instalowany system 1 lipca Windows zajmuje 17,3 GiB.

  • 48. Data: 2012-07-18 19:10:59
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 18/07/2012 06:10, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nieco ponad pół roku i backupy wyłączone.

    Podpytaj na grupie o Windowsie... bo się ośmieszasz ;-)
    (mspanc).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 49. Data: 2012-07-19 06:59:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" napisał w wiadomości grup
    > Podpytaj na grupie o Windowsie... bo się ośmieszasz ;-)
    > (mspanc).

    Nie potrzebuję wiedzieć, gdzie są te GiB danych w Windows. Mnie to nie
    interesuje. Komputer to stary trup, ale mam miejsce na system. Nie fapuję
    (fapię?), gdy widzę ilość wolnego miejsca.

  • 50. Data: 2012-07-19 07:45:29
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-07-19 06:59, qwerty pisze:
> [...]
    > interesuje. Komputer to stary trup, ale mam miejsce na system. Nie
    > fapuję (fapię?), gdy widzę ilość wolnego miejsca.

    Masz rację, mam folder WIN OK 21 GiB i wali mnie to, miejsca mam na
    kilka systemów.Ośmiesza się fachowiec z dyskiem 8GiB i drży gdy jego
    system spuchnie o 1 MB.DooMinik postaw sobie winde na karcie SD 1 giga,
    to dopiero zabłyśniesz na grupie.