  • 1. Data: 2012-07-15 17:58:18
    Temat: bateria do laptopa
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    trafiłem na taką aukcję:
    http://allegro.pl/oryginal-dell-d531-d820-d830-m65-8
    5wh-gw-fvat-i2462860480.html
    "bateria trzyma 20 minut"
    co to oznacza?

  • 2. Data: 2012-07-15 19:30:34
    Temat: Re: bateria do laptopa
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > trafiłem na taką aukcję:
    > http://allegro.pl/oryginal-dell-d531-d820-d830-m65-8
    5wh-gw-fvat-i2462860480.html

    > "bateria trzyma 20 minut"
    > co to oznacza?

    Chyba to co jest napisane... stara, przechodzona bateria u kresu życia.
    Lepiej kupić zamiennik chiński z hongkongu przez ebay - jestem bardzo
    zadowolony (akurat do LG a nie Della).

    P.

  • 3. Data: 2012-07-15 19:35:34
    Od: Padre <P...@n...net>

    > trafiłem na taką aukcję:
    > http://allegro.pl/oryginal-dell-d531-d820-d830-m65-8
    5wh-gw-fvat-i2462860480.html

    > "bateria trzyma 20 minut"
    > co to oznacza?
    To znaczy że za 25zł z wysyłką można ją kupić żeby zapewniała
    podtrzymanie zasilania przy zaniku napięcia w sieci jak laptop nie
    opuszcza biurka.

    PS.
    Cytat z aukcji "Tylko oryginalne baterie gwarantują dłuższą żywotność"
    wzrusza...

  • 4. Data: 2012-07-15 20:09:29
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 15 Jul 2012 19:35:34 +0200, Padre <P...@n...net> wrote:

> [...]
    >opuszcza biurka.
    >
    >PS.
    >Cytat z aukcji "Tylko oryginalne baterie gwarantują dłuższą żywotność"

    nie wiem jak jest z tymi bateriami, ale nie widze w tym cytacie nic
    dziwnego. dwa lata temu musialem kupic baterie do jednego z laptopow
    della, ale nie chcialem wydawac wiele kasy, bo to stary laptop.
    baterie do niego, byly w cenie od 28$ na amazonie i ebayu, do 180$
    prosto od della. zamowilem cos pomiedzy, za ok 80$ z amazona. firma i
    produkt mialy pozytywne opinie. bateria 9 komorkowa przyszla i
    trzymala tyle co podstarzala orginalna 6 komorkowa. czyli mniej niz
    poltorej godziny. laptop w koncu zmienil wlasciciela, ktory
    odziedziczyl obie baterie, jednak marudzil (slusznie zreszta) ze nie
    moze na jednej baterii obejrzec calego filmu. do tego celu ten laptop
    u niego sluzyl. dla swietego spokoju polecilem mu, zeby kupil baterie
    u della, co tez zrobil. nie wiem ile zaplacil, ale jest szczesliwy jak
    biedronka, bo mu laptop wyswietla ruchome obrazki przez ponad 4,5
    godziny. w innych wypadkach trafialem roznie. trafialem dobre,
    nieorginalne baterie, ale tez trafialy mi sie sytuacje jak powyzsza i
    to nawet kupujac u tej samej firmy, dla laptopow roznych firm. <rs>

  • 5. Data: 2012-07-15 21:51:46
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 15.07.2012 17:58, identyfikator: 20040501 pisze:
    > trafiłem na taką aukcję:
    > http://allegro.pl/oryginal-dell-d531-d820-d830-m65-8
    5wh-gw-fvat-i2462860480.html

    > "bateria trzyma 20 minut"
    > co to oznacza?
    że przedmiotem sprzedaży jest kompletny złom. jakby miał wartość, to
    sprzedawca po pełnym naładowaniu obciążyłby ją żarówką o znanej mocy i
    napisał ile pozostało z tych 85 Wh. pozatym "kroi" na przesyłce. zamów
    na ebayu, dostaniesz nowy produkt o przeciętnej jakości, ale trzymający
    parametry przez 2 lata. W moim przypadku jest to 45 minut pracy, ok 3
    godziny stania, od czasu do czasu przeglądania stron www, pisania
    dokumentu.
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-07-15 21:54:08
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > "bateria trzyma 20 minut"
    > co to oznacza?

    ze trzyma godzine pietnascie.

  • 7. Data: 2012-07-15 22:03:18
    Od: Padre <P...@n...net>

    > nie wiem jak jest z tymi bateriami, ale nie widze w tym cytacie nic
    > dziwnego.

    Pewnie, cytat jak znalazł do aukcji baterii która trzyma 20 minut...

  • 8. Data: 2012-07-15 22:11:45
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 15 Jul 2012 22:03:18 +0200, Padre <P...@n...net> wrote:

    >Pewnie, cytat jak znalazł do aukcji baterii która trzyma 20 minut...

    hehehe. teraz zerknalem na te aukcie. faktycznie dziwne, to wyznanie.
    ale 20 minutowy UPS za 25zl to chyba nie jest, az tak zly deal, choc
    zapewne mozna lepiej trafic. <rs>

  • 9. Data: 2012-07-16 01:40:21
    Od: Padre <P...@n...net>

    > hehehe. teraz zerknalem na te aukcie. faktycznie dziwne, to wyznanie.
    > ale 20 minutowy UPS za 25zl to chyba nie jest, az tak zly deal, choc
    > zapewne mozna lepiej trafic. <rs>

    Widać że tylko "zerknąłeś" 25zł to moja granica ceny, sprzedawca chce 45
    plus wysyłka.

  • 10. Data: 2012-07-16 07:15:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości grup
    > trafiłem na taką aukcję:
    > http://allegro.pl/oryginal-dell-d531-d820-d830-m65-8
    5wh-gw-fvat-i2462860480.html
    > "bateria trzyma 20 minut"