  • 61. Data: 2012-07-24 13:37:00
    Temat: Re: Po co w laptopach maly dysk SSD?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Michal" <u...@i...pl> wrote in message
    news:ju3o5l$gch$1@mx1.internetia.pl...
    > Poczekaj pół roku, goto \$windir$\WINSXS ;>

    a ja proponuje sie dowiedziec co to jest winsxs i dlaczego wcale
    nie zajmuje tyle miejsca ile ci sie wydaje

  • 62. Data: 2012-07-24 18:11:08
    Od: "Robert Winkler" <n...@n...org>

    > a ja proponuje sie dowiedziec co to jest winsxs i dlaczego wcale
    > nie zajmuje tyle miejsca ile ci sie wydaje

    Niestety, instalalowanie programów wciskających swoje pliki do System32
    oraz instalowanie kolejnych aktualizacji psuje cały ten mechanizm
    i nagle z jednego pliku na dysku robią się 3 albo i wiecej kopii tych samych
    danych.
    Pomóc można sobie doraźnie za pomocą winsxslite.

    --
    Pozdrawiam