  • 51. Data: 2012-07-19 17:11:32
    Temat: Re: Po co w laptopach maly dysk SSD?
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 19/07/2012 06:45, Dawid wrote:

    > Masz rację, mam folder WIN OK 21 GiB i wali mnie to, miejsca mam na
    > kilka systemów.Ośmiesza się fachowiec z dyskiem 8GiB i drży gdy jego
    > system spuchnie o 1 MB.DooMinik postaw sobie winde na karcie SD 1 giga,
    > to dopiero zabłyśniesz na grupie.

    - nie ja zacząłem dyskusję od tekstów o "ośmieszaniu się"
    - zadano na grupie konkretne pytanie, więc odpowiedziałe,
    - raczej nie Twoja sprawa co gdzie ja sobie 'stawiam'.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 52. Data: 2012-07-19 17:11:57
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 19/07/2012 05:59, qwerty wrote:
> [...]
    > interesuje. Komputer to stary trup, ale mam miejsce na system. Nie
    > fapuję (fapię?), gdy widzę ilość wolnego miejsca.

    Nie o tym była dyskusja.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 53. Data: 2012-07-19 18:07:54
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-07-18 19:10, DooMiniK pisze:

    > Podpytaj na grupie o Windowsie... bo się ośmieszasz ;-)
    > (mspanc).

    Nie o tym była dyskusja.

  • 54. Data: 2012-07-19 18:09:43
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Tyle, że niektórzy za "zdędne oprogramowanie" uważają nawet przyzwoity
    > notatnik i cieszą się, bo goły kernel z dyskietki 1.44 wystartował. ;)

    Akurat notatnik został zastąpiony Notepad++, ZNACZNIE lepszym niż wbudowany.
    Przem

  • 55. Data: 2012-07-19 20:29:43
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-07-19 18:09, Przemek wrote:

    > Akurat notatnik został zastąpiony Notepad++, ZNACZNIE lepszym niż
    > wbudowany.
    > Przem

    Po długich bluzgach w tym wątku wreszcie znalazłem temat, zdanie z
    którym się zgodze. Notepad++ jest cool :) Dodam jednak, że młodzież
    która programuje w javie korzystając potwornie wolnego eclipse wyśmiała
    mnie ;)

  • 56. Data: 2012-07-20 12:12:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/07/2012 17:09, Przemek wrote:

    > Akurat notatnik został zastąpiony Notepad++, ZNACZNIE lepszym niż
    > wbudowany.

    To jeszcze powiedz mi, jak nauczyć go że nie każdy plik z kodem PHP ma
    rozszerzenie PHP, tak żebym nie musiał po każdym otwarciu wybierać
    języka w menu. Mnie się tej opcji nie udało znaleźć, a upierdliwość
    ogromna kiedy trzeba popracować nad jakimś templatem do stron www z
    dziwnymi rozszerzeniami.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 57. Data: 2012-07-20 12:15:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    > Akurat notatnik został zastąpiony Notepad++, ZNACZNIE lepszym niż
    > wbudowany.

    Z tym, że sam notepad++.exe zajmuje 1.53MB, plus dodatkowe 10MB
    bibliotek i co tam jeszcze siedzi w jego katalogu. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 58. Data: 2012-07-20 12:25:09
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Z tym, że sam notepad++.exe zajmuje 1.53MB, plus dodatkowe 10MB
    > bibliotek i co tam jeszcze siedzi w jego katalogu. ;)

    No to Notepad2 (~800kb) ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 59. Data: 2012-07-22 00:27:42
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-07-18 07:10, qwerty pisze:
    > Użytkownik "DooMiniK" napisał w wiadomości grup
    >
    > Hibernacja wywalona, plik wymiany wyłączony. Niby jak chcesz wywalić
    > aktualizacje z Seven?

    Siódemka przechowuje backup po service packu ok 5GB, można to śmiało
    wywalić odpowiednia komendą z linii poleceń

  • 60. Data: 2012-07-24 13:14:11
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > No to Notepad2 (~800kb) ;)

    ...a po spakowaniu upx'em 274 kB (v4.2.25).