  • 1. Data: 2012-07-13 23:55:06
    Temat: HUB USB a zew. zasilanie
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    szukam hub'a USB z zewnetrznym zasilaniem, ktory bedzie zabieral
    zasilanie urzadzen na portach, w momencie wylaczenia
    komputera/odtwarzacza do ktorego jest podlaczony.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-07-14 08:15:36
    Temat: Re: HUB USB a zew. zasilanie
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > Czesc,
    > szukam hub'a USB z zewnetrznym zasilaniem, ktory bedzie zabieral
    > zasilanie urzadzen na portach, w momencie wylaczenia
    > komputera/odtwarzacza do ktorego jest podlaczony.

    D-Link DUB-H4 mi na stole wylacza zasilanie portów.
    A nawet wylacza porty, jak nic nie jest podlaczone, swieci sie tylko
    kontrolka zasilania.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-07-15 12:20:38
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 14 Jul 2012 08:15:36 +0200, "Irokez" <n...@w...pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    >
    >D-Link DUB-H4 mi na stole wylacza zasilanie portów.
    >A nawet wylacza porty, jak nic nie jest podlaczone, swieci sie tylko
    >kontrolka zasilania.

    dzieki za info. Troche drogawy ale przypadek jest, wiec moze inne tez
    sa, ale troche tansze.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2012-07-15 16:16:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 13 Lip, 23:55, a...@p...pl wrote:
    > Czesc,
    >
    > szukam hub'a USB z zewnetrznym zasilaniem, ktory bedzie zabieral
    > zasilanie urzadzen na portach, w momencie wylaczenia
    > komputera/odtwarzacza do ktorego jest podlaczony.

    Ja po kolejnym gównie które padło po kilku miesiącach od kupna,
    kupiłem takie coś

    https://www.elfaelektronika.pl/elfa3~pl_pl/elfa/init
    .do?item=25-200-35&toc=20676

    Nie dość że solidne, to można zasilić kabelkiem z wtyczką taką jak do
    stacji dyskietek 1.44.

    Pzdr.
    L.