  • 31. Data: 2012-07-17 19:14:22
    Temat: Re: Po co w laptopach maly dysk SSD?
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    W dniu 2012-07-16 16:26, Dawid pisze:
    > Przestańcie pierdoli...., bo jeszcze ktoś uwierzy.
    > Raz piszecie, że win to kobyła, drugi raz że zmieści się na listku
    > papieru do dupy.Dogadajcie się wreszcie w tej piaskownicy.

    Działająca winda zmieści się na CD bootowalnym.
    Dowód w postaci Hiren's boot.
    A to, że każdy system można zawalić zbędnym oprogramowaniem, to inna sprawa.
    Przem

  • 32. Data: 2012-07-17 20:14:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" napisał w wiadomości grup
    > Wystarcza bez problemu na OS (XP, czy Win7) + dokumenty. Po co więcej
    > w służbowym laptopie, czy na uczelnie? Miejsce zajmuje muzyka, czy
    > filmy: a to masz w domu np. na dysku USB, czy NASie.

    Nie ośmieszaj się...
    U mnie sam folder Windows zajmuje 21 GiB...

  • 33. Data: 2012-07-17 20:28:38
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 17/07/2012 19:14, qwerty wrote:
    > Użytkownik "DooMiniK" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie ośmieszaj się...
    > U mnie sam folder Windows zajmuje 21 GiB...

    No to mi przykro ;-)

    32bit po instalacji zajmuje około 5-6GB, x64 9-10GB. Dodać office, czy
    inne oprogramowanie biuriowe, dając nawet 4GB na plik hibernacji -
    jeszcze trochę zostanie na programy.
    O katalog Windows można dbać, np. wywalając aktualizacje ($).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 34. Data: 2012-07-17 20:31:30
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 17/07/2012 00:54, Michal wrote:
> [...]
    1-2464g34iss-w7hp.bhtml
    >[...]
    > IMHO idea 2 dysków wewnętrznych w laptopie na dziś jest idealna, sam się
    > dziwię że nadal większość sprzedawanych laptopów ma tylko dyski
    > mechaniczne. W detalu można już w PL kupić 64GB SSD retail poniżej 300
    (...)
    Dokładnie, tak mam w swoim laptopie - mniejszy SSD na OS i większy dysk
    podmieniony z napędem DVD (na ebay za 7-9EURO z wysyłką można kupić
    'adaptory' napędu DVD --> HDD 2.5 SATA.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 35. Data: 2012-07-17 22:25:31
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    1-2464g34iss-w7hp.bhtml
    > - po co to 20 GB SSD? Systemu sie na tym nie postawi, to po co? Wspolczynnik

    Tam się hibernuje system.

  • 36. Data: 2012-07-18 05:40:48
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Nie ośmieszaj się...
    > U mnie sam folder Windows zajmuje 21 GiB...

    Rozumiem Win7 x64?
    Ale chyba nie czysty tylko po > roku sciagania aktualizacji i robienia
    backupow?
    Widzisz... a u mnie ma jakies 12GB i to juz troche zasyfiony, zaniedbany.

  • 37. Data: 2012-07-18 07:10:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jeszcze trochę zostanie na programy.
    > O katalog Windows można dbać, np. wywalając aktualizacje ($).

    Hibernacja wywalona, plik wymiany wyłączony. Niby jak chcesz wywalić
    aktualizacje z Seven?

  • 38. Data: 2012-07-18 07:10:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup
    > Rozumiem Win7 x64?
    > Ale chyba nie czysty tylko po > roku sciagania aktualizacji i robienia
    > backupow?
    > Widzisz... a u mnie ma jakies 12GB i to juz troche zasyfiony, zaniedbany.

    Nieco ponad pół roku i backupy wyłączone.

  • 39. Data: 2012-07-18 08:24:55
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Hibernacja wywalona, plik wymiany wyłączony. Niby jak chcesz wywalić
    > aktualizacje z Seven?

    Np. integrujac poprawki recznie z opcja /nobackup (czy jakos tak),
    albo usuwajac foldery $.. i inne jak pisal DooMiniK?
    Moze masz w Temp-ie cos, itd...
    Tak czy siak te Twoje 21 GB to naprawde wiecej niz standard.

  • 40. Data: 2012-07-18 09:20:27
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    DooMiniK nabazgrał(a):

    > (...)
    > Dokładnie, tak mam w swoim laptopie - mniejszy SSD na OS i większy dysk
    > podmieniony z napędem DVD (na ebay za 7-9EURO z wysyłką można kupić
    > 'adaptory' napędu DVD --> HDD 2.5 SATA.

    Ja mam troszkę inaczej choć ta przejściówka mnie już jakiś czas temu
    zaciekawiła.
    Obecnie mam 64GB SSD w lapku na system + parę programów + HDD na USB, dysk
    orginalny udało mi się przez przypadek ubić i przegapiłem gwarancję (moja
    wina bo żle spojrzałem na daty)