  • 1. Data: 2012-07-13 22:30:59
    Temat: Mobility Radeon X1400 pod Windows 7 32bit - zakłócenia obrazu
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    Witam,

    Radeon X1400 w laptopie LG - na ekranie migają kwadraty w losowych
    miejscach, najczęściej na ikonach w pasku zadań lub w aktywnym oknie,
    oraz inne zakłócenia ekranu - czy ktoś się z tym spotkał? Pod XP było
    OK. Ze sterownikami ciężko, mam ze strony producenta drivery pod Viste
    (ver. 8.491.0.0, 22.04.2008), o inne trudno, Win7 sam z siebie nie
    instaluje nic. Próbowałem też jakąś inną wersje i było to samo. Co
    ciekawe wyłączenie/włączenie drivera pomaga na jakiś czas (np. pół
    godziny). Czy ktoś dysponuje nowszym sterownikiem? Na sieci ciężko
    pobrać - z reguły sciąga się malware.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-15 21:07:03
    Od: Smok Eustachy <s...@g...pl>

    W dniu 13.07.2012 22:30, Piotr C. pisze:
> [...]
    > ciekawe wyłączenie/włączenie drivera pomaga na jakiś czas (np. pół
    > godziny). Czy ktoś dysponuje nowszym sterownikiem? Na sieci ciężko
    To zasilacz.
    Zainstaluj Ubuntu.