  • 1. Data: 2012-07-16 10:17:09
    Temat: Po co w laptopach maly dysk SSD?
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Czy ktos mi moze wyjasnic jaki jest sens pakowania do notebooka dodatkowego
    dysku SSD (obok zwyklego) o jakiejs smiesznej pojemnosci? Np tu
    http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/acer-s3-95
    1-2464g34iss-w7hp.bhtml
    - po co to 20 GB SSD? Systemu sie na tym nie postawi, to po co? Wspolczynnik
    lansu wzrasta i tylko tyle?

    Pozdrowienia,
    ABS

  • 2. Data: 2012-07-16 10:49:57
    Temat: Re: Po co w laptopach maly dysk SSD?
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-16 10:17, abs pisze:
> [...]
    1-2464g34iss-w7hp.bhtml
    > - po co to 20 GB SSD? Systemu sie na tym nie postawi, to po co? Wspolczynnik

    System operacyjny to mozna i postawic na 2MB ale gowno w stylu windows
    niestety wymaga terabajtow.

  • 3. Data: 2012-07-16 10:58:22
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    abs nabazgrał(a):

> [...]
    1-2464g34iss-w7hp.bhtm
    > l - po co to 20 GB SSD? Systemu sie na tym nie postawi, to po co?
    > Wspolczynnik lansu wzrasta i tylko tyle?

    Bez problemu system na tym postawisz i taka hybryda spisuje się dość dobrze
    o ile jest rozsądnie zarządzana.

    Za to już tego nie rozumiem:

    Dysk twardy Kingston SSD 8GB S100 SATA2 2.5'' SS100S2/8G

    Bo to już fajtycznie za małe na system chyba że ktoś cache albo tempa chce
    mieć na SSD.

  • 4. Data: 2012-07-16 11:58:09
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Aha...." <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > System operacyjny to mozna i postawic na 2MB ale gowno w stylu windows
    > niestety wymaga terabajtow.

    Chyba nie ludzisz sie, ze uzytkownicy "gowna w stylu windows" stanowia mniej
    niz 99% odbiorcow tego typu komputerkow?

    Pozdr,
    ABS

  • 5. Data: 2012-07-16 12:07:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

> [...]
    1-2464g34iss-w7hp.bhtml
    > - po co to 20 GB SSD? Systemu sie na tym nie postawi, to po co? Wspolczynnik

    Żeby spiąć taki dysk w RAID i wykorzystać do kilkukrotnego
    przyspieszenia pracy pamięci masowej.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 6. Data: 2012-07-16 12:25:09
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-16 11:58, abs pisze:
> [...]
    >
    > Chyba nie ludzisz sie, ze uzytkownicy "gowna w stylu windows" stanowia mniej
    > niz 99% odbiorcow tego typu komputerkow?

    Oni żra gowno im wszystko jedno !

  • 7. Data: 2012-07-16 12:30:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/07/2012 09:49, Aha.... wrote:
    1-2464g34iss-w7hp.bhtml

    > System operacyjny to mozna i postawic na 2MB ale gowno w stylu windows
    > niestety wymaga terabajtow.

    Kolejny pryszczers, który całymi dniami narzeka na to "gówno", ale nic
    innego nie zainstaluje?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2012-07-16 12:44:59
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-16 12:30, kamil pisze:

    > Kolejny pryszczers, który całymi dniami narzeka na to "gówno", ale nic
    > innego nie zainstaluje?

    Używam i co mi zrobisz ?

    Uzywam tez linux'ow na 4MB pamieci Flash !

  • 9. Data: 2012-07-16 13:06:52
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Aha.... nabazgrał(a):

    > Uzywam tez linux'ow na 4MB pamieci Flash !

    Jak dobrze że plonkownica działa ...

  • 10. Data: 2012-07-16 13:46:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/07/2012 11:44, Aha.... wrote:

    > Używam i co mi zrobisz ?
    >

    > Uzywam tez linux'ow na 4MB pamieci Flash !

    Lamerze ty, ja na newsy z drewnianego abakusa wysyłam.

    Ziew.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil