  • 1. Data: 2012-07-14 12:01:49
    Temat: Porównywarka procków
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    Hej.
    Mógłbym prosić o adres stronki która ma fajna, kompletną porównywarkę
    procków, coś jak http://www.benchmark.pl/komparator-gpu.html dla GPU?
    Na benchit.pl dotarłem, ale ich lista CPU wygląda na niekompletną i
    trochę opóźnioną.

  • 2. Data: 2012-07-14 12:30:09
    Temat: Re: Porównywarka procków
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 14/07/2012 11:01, gawfron wrote:
> [...]
    > procków, coś jak http://www.benchmark.pl/komparator-gpu.html dla GPU?
    > Na benchit.pl dotarłem, ale ich lista CPU wygląda na niekompletną i

    Ja zawsze wpisuję w gugla model procesora i na końcu dodaję benchmark,
    to przenosi mnie na :
    http://www.cpubenchmark.net/cpu_lookup.php?cpu=AMD+A
    thlon+2650e

    --