  • Data: 2013-01-04 23:15:54
    Temat: Re: Płytki prototypowe... :-)
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W dniu 2013-01-04 22:10, J.F pisze:

    > Nie wiem co bylo podziwiane - prototyp w kynarze, czy kynarowanie
    > takiego rastra :-)

    Estetyka całej płytki spora, ale ja podziwiam te scalaki z gęstym
    rastrem. Też drutowałem coś z rastrem 0.5mm, ale po 16 nóżkach miałem
    zdecydowanie dosyć. :)

    > Prototyp tez mozesz zle zlutowac, mozna sie tez spytac ile kosztuje
    > kostka, a ile plytka ... 4-warstowa z metalizacja :-)

    Ale dlaczego od razu 4w. Skoro tu działa na pęku drutów, to na
    dwuwarstwowej (z metalizacją) powinno działać tym bardziej.

    > Ale jak zadziala, to wiadomo ze layauto odporna :-)

    Yhm, ale zapalniczką w okolicy lepiej nie szkyrtać. ;)

    > Nad projektem plytki tez musisz posiedziec. A potem sie okaze ze cos
    > pominales i cala robota na nic :-)

    Jak się pomylę, to też można dołożyć nieco kynaru, ale przynajmniej mam
    solidny fundament. :) A wyobraź sobie, że z jakiś powodów musisz
    wymienić scalak na takiej drucianej płytce... :)

    > plytki uniwersalne pod takie kostki ... owszem, owszem, ale sa ?

    Takie coś miałem na myśli:
    http://static.tme.eu/katalog_pics/5/4/d/54d670b35d4f
    9214980649164493b117/umsmd516.jpg

    Kosztuje 7-12zł. Ale fakt - to 0.5mm a nie 0.4mm...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.