  • Data: 2013-01-05 00:54:13
    Temat: Re: Płytki prototypowe... :-)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-04 09:49, Jarek P. pisze:
> [...]

    W ten BGA to coś mi się nie chce wierzyć.
    Już mniejsza o przygotowanie 400-500 drucików.
    Ale jak to logistycznie przylutować, biorąc pod uwagę, że druciki są
    krótkie raczej ? Przecież to jakoś kolejno musiałoby być robione, i niby
    jak - najpierw wszystkie druciki do układu a potem do PCB ?
    To by się nie dało nad tymi drucikami zapanować chyba ?
    A lutować każdy drucik kolejno z obu stron - to jeszcze gorzej, bo jak
    tam sięgać za każdym razem ?

    Jeśli to prawdziwe jest - to dla mnie to jest coś w rodzaju Piramidy
    Cheopsa - nie wiadomo jak zrobili :)