  • Data: 2013-01-05 13:02:06
    Temat: Re: Płytki prototypowe... :-)
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.01.2013 12:31, Anerys wrote:

    > Np. rzędami, od jednego brzegu do przeciwległego... albo od środka i
    > dostawiał naokoło, aż wypełnił...?
    > Albo przylutował wszystko po jednej stronie i wtedy sztuka-po-sztuce
    > lutował drugą stronę?

    Nie ma szans. Gdyby scalak został pod trochę większym kątem to można by
    jeszcze to zrobić - coraz dłuższe drciki i po kolei lutować - byłby
    przynajmniej jakiś dostęp.

    Wygląda mi to na fake. W sieci można znaleźć wiele kopii tego zdjęcia -
    nieznacznie tylko większe i niewiele widać, ale widać jeden drucik
    niepodłaczony i jakiś ścinek leży też luzem.

    Gdybym coś takiego zrobił i zadzaiałało to bym oprawił w pleksę i dał
    jakiejś firmie żeby pokazywała na targach.

    Mirek.