  • Data: 2012-10-08 15:03:48
    Temat: Re: Płot betonowy gra...
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-08 13:33, v...@i...pl pisze:
    > Na wietrze płot betonowy mi "gra". Czym można wypełnić szczeliny między
    > płytą a słupkiem, żeby było dobrze i tanie (lub tanio i dobrze) ;)
    > Ogrodzenia 50m, więc silikon w tubach chyba nie jest najlepszym i tanim
    > rozwiazaniem, ze wzgledu na potrzebna ilosc. Myslalem o piance
    > niskorozpreznej.
    >

    > Czy sa jakies inne sprawdzone rozwiazania?
    > ??
    ja mam pianke. Plyty nie maja luzu.
    Dodatkowa zaleta - pianka stanowczo utrudnia kradziez plyt.
    Mnie sie juz pare razy zdarzalo, ze potrafili sobie 'porzyczyc na
    wieczne nieoddanie" pare plyt. Pianke da sie wyciac, ale... trzeba
    przeskoczyc przez plot i wydlubac pianke a to juz zajmuje czas i jest
    upierdliwe.