  • 1. Data: 2012-10-08 13:33:18
    Temat: Płot betonowy gra...
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    Na wietrze płot betonowy mi "gra". Czym można wypełnić szczeliny między
    płytą a słupkiem, żeby było dobrze i tanie (lub tanio i dobrze) ;)
    Ogrodzenia 50m, więc silikon w tubach chyba nie jest najlepszym i tanim
    rozwiazaniem, ze wzgledu na potrzebna ilosc. Myslalem o piance
    niskorozpreznej.

    Czy sa jakies inne sprawdzone rozwiazania?
    ??
    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 2. Data: 2012-10-08 15:03:48
    Temat: Re: Płot betonowy gra...
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-08 13:33, v...@i...pl pisze:
> [...]
    > rozwiazaniem, ze wzgledu na potrzebna ilosc. Myslalem o piance
    > niskorozpreznej.
    >

    > Czy sa jakies inne sprawdzone rozwiazania?
    ja mam pianke. Plyty nie maja luzu.
    Dodatkowa zaleta - pianka stanowczo utrudnia kradziez plyt.
    Mnie sie juz pare razy zdarzalo, ze potrafili sobie 'porzyczyc na
    wieczne nieoddanie" pare plyt. Pianke da sie wyciac, ale... trzeba
    przeskoczyc przez plot i wydlubac pianke a to juz zajmuje czas i jest
    upierdliwe.

  • 3. Data: 2012-10-08 23:54:36
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-08 15:03, AL pisze:
    > ja mam pianke. Plyty nie maja luzu.

    A nie wykrusza sie pod wplywem warunkow atmosferycznych?
    Bo o zlodziejstwo to sie nie obawiam - 2m plotu z 2 duzymi psami na
    posesji raczej nikt nie bedzie forsowal. :)
    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 4. Data: 2012-10-09 17:17:56
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-08 23:54, v...@i...pl pisze:

    > A nie wykrusza sie pod wplywem warunkow atmosferycznych?
    > Bo o zlodziejstwo to sie nie obawiam - 2m plotu z 2 duzymi psami na
    > posesji raczej nikt nie bedzie forsowal. :)

    ciemnieje, ale trzyma (juz 3-ci rok od ostatniego piankowania).
    Jak bedziesz dłubał - to się będzie pewnie wykruszać - natomiast nie
    zauważyłem ubytków (u mnie płot na końcu ogrodu, dodatkowo zasłonięty
    szpalerem tui)

  • 5. Data: 2012-10-09 20:41:16
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    AL wrote:

> [...]
    > Jak bedziesz dłubał - to się będzie pewnie wykruszać - natomiast nie
    > zauważyłem ubytków (u mnie płot na końcu ogrodu, dodatkowo

    pianka powinna z 5 lat wytrzymać w warunkach nieosłoniętych

    jeffrey

  • 6. Data: 2012-10-09 22:45:58
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-09 20:41, Jeffrey pisze:

    > pianka powinna z 5 lat wytrzymać w warunkach nieosłoniętych

    OK :)
    To ustalilismy juz, ze pianka.
    Teraz pytanie: jaka?
    Pierwsza z brzegu? Niskorozprezna? Inna?
    Czy sa "lepsze" i "gorsze" ze wzgledu na
    sklad/cene/cokolwiek ???

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 7. Data: 2012-10-10 10:10:17
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Oct 9, 10:46 pm, "v...@i...pl" <v...@i...pl> wrote:
    > To ustalilismy juz, ze pianka.

    A może lepiej kitem okiennym? Powinno być taniej, a trwałość 100
    lat :>
    Choć pewnie aplikacja nieco bardziej upierdliwa.

    L.

  • 8. Data: 2012-10-10 16:13:30
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-09 22:45, v...@i...pl pisze:

> [...]
    > Teraz pytanie: jaka?
    > Pierwsza z brzegu? Niskorozprezna? Inna?
    > Czy sa "lepsze" i "gorsze" ze wzgledu na

    stawiam, ze najtansza wystarczy.
    Plot sie nie wypaczy jak futryna ;)

  • 9. Data: 2012-10-10 19:25:04
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Na wietrze płot betonowy mi "gra". Czym można wypełnić szczeliny między

    A myślałeś o sprzedaży biletów na koncerty? :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 10. Data: 2012-10-10 19:38:13
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    AL wrote:

    > stawiam, ze najtansza wystarczy.
    > Plot sie nie wypaczy jak futryna ;)

    też tak myślę, a nadmiar i tak się obetnie
    przed aplikacją nagrzej puszkę to się lepiej pieni, tylko nie tak jak
    znajomy, postawił na grzejnik elektryczny w baraku i zapomniał -
    wybuchła :)

    jeffrey