  • Data: 2010-07-01 20:22:14
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:959n26lq9pt0cco13q8ab2i63kk4hv87gi@4ax.com...

    > Doliczamy oficjalnie 10% i przestaje przeczyc :-)

    Przeczy bo nadal MTR to koszty, to już nie jest MTR tylko przychód.

    > Statystyka zerowa opiera sie na rownych wielkosciach i warunkach, co u
    > trojki jest mniej wiecej spelnione. Play zalozen nie spelnia.

    Czyli brak konkretnych danych potwierdzających tezę tylko " wydaje mi się,
    że ... " lub
    " słyszałem jak jedna pani drugiej pani mówiła, że ... ".

    > Ale po co mialby sie bronic, gdyby mu to przynosilo godziwy przychod,
    > a moze nawet niewielki zysk ?

    Piszę o przykładzie z centernetem.

    j.w.

    ?

    > No to czemu Play nie rezygnuje z takiego wysokiego MTR ?

    Bo to ochrona jego niesymetrycznej pozycji na rynku. Ta asymetria powoduje
    statystyczne
    zerowanie należności z MTR. Dzięki niej przepływ kasy i MTR=0

    > Dlaczego nie widzi ? Tak ma byc.

    > No o tym wlasnie pisalem.
    >
    > A dalszy wniosek .. MTR powinien wynosic polowe stawki
    > wewnatrzsieciowej.

    Skąd taki wniosek ? Rozwiązałeś problem który dopiero ma być rozwiązywany
    :-DDD

    > Nie - sa dwie opcje - MTR pokrywa dzwoniacy i MTR pokrywa odbierajacy.

    MTR z definicji jest jednostronny.