  • Data: 2009-02-20 16:25:11
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał w
    wiadomości news:gnkb95$m77$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem jak w masarni, ale wiem ze w pewnej stoczni jakis czas temu
    > brakowalo cos kolo 100 spawaczy. Nikt z Polakow nie chcial pracowac i
    > stocznie sciagaly Ukraincow i placily im wlasnie cos kolo 4k brutto.
    >
    > Wiesz - dobry spawacz w stoczni/hucie to jest Pan Spawacz i z tym nie ma
    > zartow. Serio.

    Cóż, jeśli dobry spawacz tyle kosztuje, widocznie ma to uzasadnienie. Nie
    dysktutuję z tym. Jeśli problem da się jakoś obejść - też z tym nie
    dyskutuję, w końcu każdy kombinuje tak, żeby mieć jak najlepszy towar za
    dobrą cenę. Jeśli jednak zatrudnienie spawaczy z Ukrainy jest jedyną metodą,
    to albo ktoś gdzieś na boku wyciąga z tego biznesu bardzo dużo pieniążków
    albo cały ten biznes jest do d... (zresztą widać, jak stocznie kończą). To
    samo się tyczy spawania kotłów dla masarni. Albo facet ma psychologiczną
    barierę przed płaceniem albo tak sobie biznes wymyślił, że tylko przy tanich
    pracownikach to ma sens. W jednym i w drugim przypadku nie ma co go żałować.
    Niech sam spawa, będzie najtaniej. Byle tylko nie płakał, jak to jest źle.
    Albo nie, niech idzie do sklepu i tam się rozpłacze. Może sprzedadzą mu coś
    taniej.

    e.