  • Data: 2009-02-20 14:32:52
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konop wrote:

    > No to teraz się nie dziwcie, że zamiast pisać swoją pracę magisterską
    > siedzę i wypisuję takie filozofie na grupie :/... po prostu się nie chce
    > człowiekowi wchodzić w świat polskiej pracy... a że bezrobocie ma pójść
    > ostro w górę... masakra ;P...

    ja sie dziwie. uczysz sie przede wszystkim dla siebie,
    a majac papiery latwiej znalezc prace w jednym z 30 innych krajow,
    skoro polska ci nie pasuje.
    swiat sie 'kurczy' , kiedys taki 'malkontent' jak ty marudzacy ze w jego
    miescie nie ma pracy budzil irytacje - przeciez moze wsiasc w pociag i
    uderzyc do warszawy czy lodzi...

    btw. znajoma pracuje w ... chinach. uczy angielskiego w publicznej szkole...
    i zarabia na tyle dobrze ze powrot do kraju zeby robic to samo w polskiej
    szkole zbywa smiechem. nie przepracowuje sie tez za miske ryzu, ma czas na
    poznanie kultury, podroze, wlasna nauke...

    inna znajoma jezdzi do .de opiekowac sie ludzmi.
    w .pl za to samo dostawalaby smieszna kase (w .pl osoby ktore rodza sie z
    nieuleczalna choroba 'koncza' na rencie socjalnej co daje ~500 pln podstawy
    + 150 pln 'zasilku pielegnacyjnego' na wlasnie takie cele typu zatrudnienie
    osoby do opieki) .
    robota jak robota, potrzeba w niej po prostu byc sprawnym i robic to czego
    inwalida zrobic nie moze, specjalnej kasy tez za to nie ma, ale chcialbys
    pomagac komus miesiac czasu za 150 zeta? na dobra sprawe nie zwroci ci sie
    nawet za jedzenie i dojazd. za to godzine jazdy pociagiem na zachod placa
    lepiej i nie ma w tym nic dziwnego.

    zycze powodzenia i mniej zmartwien :) nie wszedzie na swiecie jest bida z
    nedza i gdzies swoje miejsce znajdziesz, nie rezygnuj z inwestowania w
    siebie :)