  • Data: 2009-02-21 09:03:40
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    entroper wrote:
    > Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał w
    > wiadomości news:gnkb95$m77$1@news.onet.pl...

    > Cóż, jeśli dobry spawacz tyle kosztuje, widocznie ma to uzasadnienie. Nie
    > dysktutuję z tym. Jeśli problem da się jakoś obejść - też z tym nie
    > dyskutuję, w końcu każdy kombinuje tak, żeby mieć jak najlepszy towar za
    > dobrą cenę. Jeśli jednak zatrudnienie spawaczy z Ukrainy jest jedyną metodą,
    > to albo ktoś gdzieś na boku wyciąga z tego biznesu bardzo dużo pieniążków
    > albo cały ten biznes jest do d... (zresztą widać, jak stocznie kończą).

    To bylo w czasie 'zlotego' rozkwitu przemyslu stoczniowego. Po prostu
    nie bylo rak do spawania w Polsce. To co mieli robic? ZTCP wystepowali
    do ktoregos ministra o pozwolenie zastrudnienia X zagranicznych z braku
    laku w kraju. Nie wygladalo to na kombinacje.

    > samo się tyczy spawania kotłów dla masarni. Albo facet ma psychologiczną
    > barierę przed płaceniem albo tak sobie biznes wymyślił, że tylko przy tanich
    > pracownikach to ma sens. W jednym i w drugim przypadku nie ma co go żałować.

    Tak mi to tutaj pachnie. Ze w biznesplanie zabraklo pieniedzy na
    spawacza/technologie. Inna sprawa ze na automacik do spawania tez pewnie
    nie bedzie kasy, bo za drogo.

    --
    Jerry1111