  • 1. Data: 2009-02-13 20:54:04
    Temat: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: e...@g...com

    PRS Centre (lic. 4590 ) poszukuje dla swojego klienta - dynamicznie
    rozwijającej się firmy z kapitałem zagranicznym, o ugruntowanej
    pozycji na rynku, producenta sejfów i metalowych systemów
    zabezpieczeń,
    osoby na stanowisko:

    INŻYNIER ELEKTRONIK

    OPIS STANOWISKA PRACY:

    ? Samodzielne realizowanie kompletnych projektów.

    ? Tworzenie schematów połączeń instalacji elektronicznych i
    elektromechanicznych.

    ? Projektowanie okablowania w programie 3D Inventor.

    ? Obsługa systemów ESD

    ? Programowanie i obsługa mikroprocesorów firmy Microchip.

    ? Programowanie systemów Embedded.

    ? Pisanie programów w Visual-Basic.

    ? Pisanie instrukcji obsługi i opisów produktów w języku
    angielskim.

    ? Wykonywanie zadań zgodnie z wyznaczonym harmonogramem.

    ? Samodzielne dokumentowanie postępu swojej pracy.

    WYMAGANIA:

    ? Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.

    ? Wykształcenie wyższe techniczne.

    ? Umiejętność czytania i tworzenia schematów połączeń
    instalacji elektronicznych i elektromechanicznych.

    ? Umiejętność projektowania okablowania w programie 3D-
    Inventor.

    ? Umiejętność tworzenia instrukcji obsługi oraz opisów
    produktów w języku angielskim.

    ? Znajomość i doświadczenie w obsłudze systemów ESD.

    ? Praktyczna znajomość Microsoft-Access i umiejętność tworzenia
    baz danych w SQL.

    ? Doświadczenie w obsłudze i programowaniu mikroprocesorów
    firmy Microchip dla systemów Embedded.

    ? Doświadczenie w pisaniu programów w Visal-Basic dla
    zastosowań w Windows i DOS.

    ? Doświadczenie w opracowywaniu schematu czasu pracy oraz
    planów produkcyjnych dla pracowników.

    ? Znajomość języka niemieckiego na poziomie dobrym.

    ? Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym.

    ? Umiejętność pracy zespołowej.

    ? Samodzielność i dokładność , własna inicjatywa.

    ? Umiejętność analitycznego myślenia

    ? Umiejętności pracy pod presją czasu, określania priorytetów
    oraz samodzielnego rozwiązywania problemów.

    ? Dobra organizacji pracy oraz umiejętność szybkiego
    podejmowania decyzji.

    ? Odporność na stres, wytrwałość oraz konsekwencja w działaniu.

    ? Komunikatywność.

    ? Umiejętność analitycznego myślenia.

    ? Wysoka kultura osobista.

    OFERTA:

    ? Stabilną prace w rozwijającej się i inwestującej firmie.

    ? Wysokie wynagrodzenie

    ? Możliwość podwyższania kwalifikacji.

    ? Pracę w ambitnym, młodym i dynamicznym zespole.

    ? Zakwaterowanie organizowane i opłacone przez pracodawcę.

    Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesłanie aplikacji
    (CV + LM) na adres mailowy: r...@p...com .

  • 2. Data: 2009-02-13 20:57:08
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: mt <m...@m...pl>

    Raczej rysowanie w Visual-basic ktory ma tyle wspolnego z systemami
    embeded co krowa z lotem w kosmos.

  • 3. Data: 2009-02-13 21:48:12
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    Ok wymagania na 10 stron....

    OFERTA:

    ? Wysokie wynagrodzenie

    A co to znaczy wysokie wynagrodzenie?

  • 4. Data: 2009-02-13 21:59:36
    Od: e...@g...com

    On 13 Lut, 22:48, "zbyszek" <z...@o...eu> wrote:
    > Ok wymagania na 10 stron....
    >
    > OFERTA:
    >
    > ?        Wysokie wynagrodzenie
    >
    > A co to znaczy wysokie wynagrodzenie?

    wynagrodzenie jest uzależnione od kwalifikacji, a luksus kosztuje..
    pracodawcę.

  • 5. Data: 2009-02-13 22:13:40
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik
    Od: mt <m...@m...pl>

    e...@g...com pisze:

    > wynagrodzenie jest uzależnione od kwalifikacji, a luksus kosztuje..
    > pracodawcę.

    Jak widze ze pracodawca wymaga "kwalifikacji" to juz wiem ze to pralnia.

  • 6. Data: 2009-02-13 22:29:39
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    e...@g...com pisze:

    > INŻYNIER ELEKTRONIK
    [...]
    > ? Wysokie wynagrodzenie

    Konkrety prosimy. Chociażby widełki od-do.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2009-02-13 23:08:35
    Od: e...@g...com

    On 13 Lut, 23:13, mt <m...@m...pl> wrote:

    > Jak widze ze pracodawca wymaga "kwalifikacji" to juz wiem ze to pralnia.

    Każdy ma prawo do własnego zdania, nawet jeśli "1. ma zawsze rację". W
    tym wypadku nie chodzi o pralki tylko o sejfy ;)))) Dzięki za
    komentarz i pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-02-13 23:12:25
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Jak widze ze pracodawca wymaga "kwalifikacji" to juz wiem ze to pralnia.

    jak sie w prawie nie wymusi podawanie w ogloszeniach o prace widelek to nic
    nie bedzie, macie Cudotwórce Tuska to niech to zmieni...

    za to teraz mamy:
    - atrakcyjny zespół (wybieg?)
    - mozliwosc awansu ( z krzesla na fotel?)
    - atrakcyjne szkolenia (ppoż?)
    - atracyjne wynagrodzenie (czytać 24/7dni w tygodniu do dyspozji)
    :)

  • 9. Data: 2009-02-13 23:14:42
    Od: e...@g...com

    On 14 Lut, 00:12, "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto> wrote:

> [...]
    > - mozliwosc awansu ( z krzesla na fotel?)
    > - atrakcyjne szkolenia (ppoż?)
    > - atracyjne wynagrodzenie (czytać 24/7dni w tygodniu do dyspozji)

    że z incydentu monachijskiego zrobiono sprawę polityczną, jestem w
    stanie zrozumieć, ale że z oferty..? :)))

    A co do wynagrodzenia, to cóż.. jak się jest dobrym specjalistą to się
    wie ile się chce, a nie dopytuje o widełki.. chyba, że w elektronice
    są inne zwyczaje..

  • 10. Data: 2009-02-13 23:24:42
    Od: "Karolek" <d...@o...pl>

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]

    >A co do wynagrodzenia, to cóż.. jak się jest dobrym specjalistą to się
    >wie ile się chce, a nie dopytuje o widełki.. chyba, że w elektronice

    Nie to w Polsce sa takie glupie zwyczaje, ze pracodawca wstydzi sie podac
    zarobki od do.
    A moze po prostu szukasz frajera.
    Uczciwy pracodawca nie wypisuje tylko wymagan (pomijam ze lista tak dluga,
    ze czytac sie jej nawet nie chce), a na koniec oferta ledwie 5 pkt z czego
    conajmniej 3 to jakis belkot.
    Napisz konkretnie na jakiego pracownika ta firme stac, to moze i taki
    jakiego szukacie sie zglosi.
    Bo chyba nie sadzisz, ze gosc z takimi kwalifikacjami jakiego szukacie
    siedzi na bezrobotnym i z utesknieniem czeka na marnej jakosci oferte pracy.
    A jezeli tak sadzisz to ta firma jest po prostu nie powazna.

    Karolek