    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Piętnuje tych co piszą dokumentacje
    Date: Thu, 3 Jul 2014 20:18:02 +0000 (UTC)

    On 2014-07-03, Marek Borowski <m...@n...com> wrote:

    > Ale przeciwko autentykacji z tego co widze masz.

    Oczywiście. Bo wcześniej już istniało "uwierzytelnianie".

    > Bo tobie sie te slowa niepodbaja ? Absurd.

    Nie. Osoba, której nie chce się w ogóle szukać polskiego odpowiednika
    jest a) zbyt kiepsko wykształcona albo b) zbyt leniwa. W pierwszym
    przypadku nie ma kwalifikacji, w drugim przypadku sama się pozbyła prawa
    wypowiadania się na temat języka.

    > Chyba masz jakies kompleksy, ale chociaz mature masz? Czy matematyka
    > byla za trudna ? ;-).

    Słońce, to że ty byłeś szkolony na studiach do odbioru nowomowy
    i bełkotu (ekonomia, zdaje się?) jeszcze nie znaczy, że to jest właściwa
    droga rozwoju języka.

    > Trzeba rozdzielic dwie sprawy, oficjalne pisma ktore moga byc czytane
    > przez roznych ludzi od zargonu profesjonalistow. Osobicie jestem
    > za tym aby to zargon przenikal do oficjalnego jezyka a nie odwrotnie.
    > Zwlaszcze ze nowych technologiach pojecia sa nowe to i slowa je
    > opisujace moga byc wprost wziete z oryginalu.

    Mogą. Tylko żargon powinien stosować te słowa, które już ma, zamiast
    radośnie i zupełnie niepotrzebnie tworzyć nowe. Inwestygacja,
    autentykacja, effort, iwent czy mityng to nie są słowa, które opisują
    rzeczy *nowe*. Przeciwko *nowym* pojęciom nic nie mam (interfejs,
    programowanie, procesor i tak dalej).

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot