  • Data: 2014-07-04 03:26:54
    Temat: Re: Piętnuje tych co piszą dokumentacje
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    news:lp4dkh$4t5$1@node1.news.atman.pl...
    > dobra, podaj paypalowego emaila na q...@g...pl

    Posłałem Ci już 19-go kwietnia... Przy okazji plcc32. Pamiętasz?

    > ale pod warunkiem, że przyślesz mi screeny na którym
    > miejscu jest moja strona...

    Umówmy się inaczej...
    Przyslę Ci zrzut ekranu ze strony google.com, do którego
    wrzucę te same (dokładnie) słowa kluczowe do wyszukiwania,
    kórych Ty użyłeś w swoim zrzucie ekranu, OK?
    http://usbdp.org/wynik_google.png

    > P.S. naprawdę Ci się nie podoba?

    Naprawdę... Sorry.
    Nie chcę Ci podcinać skrzydeł, ale zdaje się że odwaliłeś
    dobry kawał nikomu niepotrzebnej roboty...

    Linki do dokumentów po polsku są OK, ale cała reszta to po co?
    Po co tysiąc różnych grup dyskusyjnych z tysiącem podgrup?