  • Data: 2014-07-04 11:16:56
    Temat: Re: Piętnuje tych co piszą dokumentacje
    Od: "slawek" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Borowski" napisał w wiadomości grup

    >A co mozna powiedziec o osobie ktora nawet naglowka postu nie potrafi
    >sprawdzic. hint "Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2;"
    >Polskich krzakow nie uzywam celowo i uzywac ich tam gdzie nie musze
    >nie bede.

    Ciekawe dlaczego nie ISO-8859-1, tylko właśnie ISO-8859-2 aby NIE UŻYWAĆ
    PL-literek?

    >Nie jestes dla mnie zadnym autorytetem, juz dawno wyrobilem

    Ale to akurat oczywiste. Ciekawsze byłoby gdybyś napisał, kto dla ciebie
    jest autorytetem.

    >Udalo ci sie wylesc z mojego KF (jako jedna z 2 pozycji na prawie 20 lat
    >korzystaniaz news) ale juz to naprawiam.

    Za ciebie rozwiążę tę zagadkę: zmieniłeś komputer i nie przeniosłeś (nie
    potrafisz tego?!?) KF na nową maszynkę.

    A tak ad rem: myślisz że za mało ci płacą. Dlaczego? Bo zmuszono cię
    (inaczej nie narzekałbyś) do pisania komentarzy w programach (Doxygen) w
    miarę poprawną polszczyzną, czego nie lubisz i chyba nie potrafisz. To
    oznacza dwie rzeczy. Primo, pracujesz w PL (co rozmija się z twoimi
    ambicjami). Gdyby tak nie było... narzekałbyś na uciążliwość tworzenia
    dokumentacji w języku Suahili lub jakimś takim. Secundo, płacą ci według
    ciebie za mało, bo płaca nie skompensowała twojego niezadowolenia. Za pół
    bańki tygodniowo pisałbyś nie tylko po polsku z ogonkami... pisałbyś
    czternastozgłoskowcem. Nawet jeżeli miałbyś opłacać ghostwritera. Ale nie
    płacą ci tyle, buuu. Wyrażasz się niezbyt ładnie o swoich kolegach (tych co
    odpowiadają za dokumentację i usiłują wdrożyć Doxygen do użycia w firmie).
    Czyli nie jesteś 100% lojalny wobec firmy. Więc nie czujesz się doceniany w
    firmie, nie identyfikujesz się z nią. Dodatkowo dziwnie znasz angielski -
    bardzo chcesz go używać, ale nie potrafisz poprawnie napisać bardzo prostych
    słówek. To wskazywałoby na pobyt w kraju anglojęzycznym, ale nie na studiach
    lecz raczej "na zmywaku" lub w podobnych okolicznościach przyrody. Pisanie
    "baton" zamiast button wskazuje też że nigdy nie pisałeś używając OWL, MFC
    czy Windows API... ani że nie zdarzyło ci się przeczytać np. Petzolda po
    angielsku. Z tego wszystkiego wyłania się też obraz firmy: zatrudniającej
    niewłaściwych ludzi, oferującej niskie płace, nie pilnującej dyscypliny i
    nie sprawdzającej kwalifikacji. W której nikt nie liczy się z twoją opinią
    (nawet jedwabnie sformułowaną). Cóż, nic zaskakującego. Nuda.