  • Data: 2010-02-19 15:50:20
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hlhmad$9kj$1@inews.gazeta.pl...
    > Budzik pisze:
    > (...)
    > Też to zauważyłem i nie tyczy to tylko neelixa.
    > Fakt, strzałki są użyteczne.

    I często szkodliwe.

    > Teraz sobie przypomnij co napisałeś neelixowi o poruszaniu się po innych
    > drogach - dziwnym trafem ja obserwuję dość regularne "wpieprzanie się"
    > na zielonej strzałce w stylu "zdążę" (podobnie jak przeskakiwanie na
    > późnym żółtym czy też wczesnym czerwonym), choć w przepisach stoi jasno,
    > że przed strzałką należy się zatrzymać, podobnie jak na żółtym.
    > Brakami w pamięci raczej nie znikniesz zachowań wielu kierowców, które
    > jako żywo występują dość często - nie są one oczywiście argumentem za
    > teoriami neelixa, ponieważ cześć z tych osób skręca również bez
> [...]

    Mnie szlag trafia jak takie palanty nie dość, że nie zatrzymali się na
    strzałce to jeszcze wpieprzają się na chama siejąc zagrożenie. To palant ma
    uważać na mnie a nie ja na niego, a niestety jest odwrotnie. Jak nie
    chciałem jednego cwaniaczka (i tu jak nie WE to WA) wpuścić to mordą
    nabrechał.

    neelix