  • Data: 2018-07-27 18:40:15
    Temat: Re: Pierwszeństwo po raz N-ty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-07-27 o 14:02, J.F. pisze:

    >No i? Czy to coś zmienia?

    Zmienia. Wjechales, to A-7 obowiazywal i po wjechaniu masz
    pierwszenstwo.
    Ale jak o 6:00:00 zapala swiatla, to juz nie.

    >Czy na innych skrzyżowaniach takie rzeczy się nie zdarzają?

    inne skrzyzowania sa krotsze, albo maja normalne oznakowania.

    >Kiedyś światła wewnątrz (nawet dużego) skrzyżowania były ewenementem.

    Ale tam nie ma swiatel wewnatrz.

    >Nigdy nie zwracałem na to uwagi, nigdy nie miałem i nie mam z tym
    >problemów.

    Bo prostu jak bylo zielone to wjezdzales i przejezdzales.
    A jak bylo zolte, to dodawales gazu i tez przejezdzales :-)
    A projektant dbal, zeby zielone dla kierunku poprzecznego zapalilo sie
    odpowiednio pozniej.
    A jak skrecales w lewo, to pamietales, zeby ustapic, chyba ze S-3

    A tu jakies ronda, z pierwszenstwem jak wszedzie ... ale nie, bo znak
    nie dziala ...

    >I nadal nie rozumiem, w jaki sposób ktokolwiek może mieć jakikolwiek
    >dylemat przy przejeździe przez jakiekolwiek skrzyżowanie. Chodzi mi o
    >ludzi posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami, a nie o
    >rowerzystów, oczywiście.

    Obys kiedys trafil na takie nieznane, to zrozumiesz :-)

    J.