  • Data: 2018-07-27 18:06:15
    Temat: Re: Pierwszeństwo po raz N-ty
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-27 o 14:02, J.F. pisze:

    > Wjezdzasz na zielonym, a kolejny wjazd daleko. Duzo sie moze w
    > miedzyczasie zdarzyc.
    > Korek, karetka na sygnale, pani premier bez sygnalu ...
    >
    > A swiatel tam nie wylaczaja ?
    > Wjezdzasz tam np o 5:59:40 na zoltym migajacym ...

    No i?
    Czy to coś zmienia?
    Czy na innych skrzyżowaniach takie rzeczy się nie zdarzają?
    Nie widzę niczego nadzwyczajnego/nienormalnego.
    Normalne skrzyżowanie, zasady jak na wszystkich pozostałych (czyli
    przeważającej większości) bez świateł wewnątrz.

    > Jestes z Poznania ?

    Nie, z Warszawy.

    > Ciekaw jestem co by bylo, gdybys sam tam pierwszych pare razy jechal.
    > Ale nic straconego - moze jeszcze kiedys na takie trafisz :-)

    Kiedyś światła wewnątrz (nawet dużego) skrzyżowania były ewenementem.
    Nigdy nie zwracałem na to uwagi, nigdy nie miałem i nie mam z tym problemów.
    I nadal nie rozumiem, w jaki sposób ktokolwiek może mieć jakikolwiek
    dylemat przy przejeździe przez jakiekolwiek skrzyżowanie. Chodzi mi o
    ludzi posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami, a nie o
    rowerzystów, oczywiście.
    Nie

    --
    Akarm