  • 21. Data: 2011-06-16 11:02:34
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 16 Cze, 10:29, "Tomek" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > rodkowego pasa, mimo e z lewego mo na jecha tak e prosto.
    > Skoda Fabia - starszy model - zawracanie(!!!) na opusza skiej na wys. ul.
    > Flisa - stan sobie na lewym pasie i zawraca na podw jnej ci g ej linii...
    > Sk d si takie barany bior ?
    >
    > Mam kilka pyta :
    > 1. Takie filmiki to przesy a si do najbli szej komendy ruchu drogowego, czy
    > mo e gdzie indziej?
    > 2. Jakim softem najpro ciej wycina odpowiednie fragmenty?
    > 3. Jaki serwer polecacie, gdzie mo na te "kwiatki" wrzuca ?

    Zglaszac do Komendy Ruchu Drogowego.

  • 22. Data: 2011-06-16 11:04:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie - zadałem konkretne pytania i liczę na podpowiedzi.

    Dostałeś-powinieneś się leczyć ze swoimi zapędami do ORMO.
    Albo zacząć pracę nad maszyną czasu, żeby się cofnąć o lat 30.

  • 23. Data: 2011-06-16 11:05:19
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 10:59, Jakub Witkowski pisze:

    > Zerowa? W dodatku popartego twoim zeznaniem jako świadka?
    > Naprawdę próbowałeś?

    To znaczy formalnie to wygląda tak: dowodem jest Twoje zeznanie, a film
    to sposób na jego zobrazowanie.

    Inna sprawa, że sąd - jako niezawisły - może sobie odrzucić lub przyjąć
    co tylko chce, więc wiele zależy kto jest stroną :-/

  • 24. Data: 2011-06-16 11:05:37
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
    > PLONK WARNING z tymi bzdurami.

    Kolega Tomasz pewnie już zdemontował kamerkę w obawie, że grupowy spec od
    interpretacji prawa czyli Qń przestanie czytać jego posty.
    To więcej niż pewne.

  • 25. Data: 2011-06-16 11:09:38
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?

    I bedzie głosował na PIS!

    Jakiś gość kiedys powiedział "kto jest bez winy niech pierwszy rzuci
    kamieniem",

  • 26. Data: 2011-06-16 11:10:54
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "ania" <a...@w...pl> wrote in message news:itcge4$n8c$1@news.onet.pl...

    > nie, będzie patrzył tak jak ty durniu jak ludzi gino (np wczoraj 8 osób w

    A co znaczy słowo "gino"? Czy to coś od gineokologa?

  • 27. Data: 2011-06-16 11:11:13
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > ze środkowego pasa, mimo że z lewego można jechać także prosto.
    > Skoda Fabia - starszy model - zawracanie(!!!) na Łopuszańskiej na wys. ul.
    > Flisa - stanął sobie na lewym pasie i zawracał na podwójnej ciągłej
    > linii...
    > Skąd się takie barany biorą?
    >
    > Mam kilka pytań:
    > 1. Takie filmiki to przesyła się do najbliższej komendy ruchu drogowego,
    > czy może gdzieś indziej?
    > 2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?
    > 3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?
    Ja się nie nabrałem.

  • 28. Data: 2011-06-16 11:13:52
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 11:10, Inead pisze:

    > "ania" <a...@w...pl> wrote in message

    > A co znaczy słowo "gino"? Czy to coś od gineokologa?

    Nie dokarmiaj koliny ;)

  • 29. Data: 2011-06-16 11:17:54
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    REFLEKSJA
    tak czasem czytam newsy na grupie i się zastanawiam, czy to aby na
    poważnie.....
    Jeden debil kupi sobie kamerkę żeby się podjarać bo innych podniet w życiu
    brakuje,
    i nagle cała sfora za nim leci i karmi trola....
    Jak chce to neich sobie nagrywa, niech chodzi na tą Milicję, ani nikt go tam
    poważnie
    nie potraktuje, a jak juz coś zaczną to po 2-3 latach, po 30 wezwaniach na
    policję/sąd itp,
    mu się znudzi i sam w cichości w domciu sobie te filmy będzie oglądać...
    Ani od tego drogi nie będą lepsze, ani polscy kierowcy lepsi, ani Policjanci
    uczciwszy...
    jedyne co się stanie to gościo będzie się miał przez jakiś czas czym
    popisywać przed kolegami/koleżankami.....
    Są kraje, gdzie:
    - kierowcy są gorsi
    - jeździ się dużo szybciej
    - ruch jest większy
    - jest duuuużżżooo mniej wypadków.....
    ale tam są lepsze drogi, ludzie uśmiechnięci
    i jakoś mniej zawiści..
    no i debili z kamerkami w mundurach ORMO nie widać.....
    pozdr.
    gr

  • 30. Data: 2011-06-16 11:23:22
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:
    > Zglaszac do Komendy Ruchu Drogowego.

    No popatrz jak ten usenet na Ciebie dobrze wpływa, jeszcze niedawno
    doradzałeś coś takiego:

    https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/ms
    g/15c0f1244b6c6150?hl=pl

    Widać zmieniasz zwyczaje.