  • 11. Data: 2011-06-16 10:50:13
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:41:11 +0200, WOJO napisał(a):

    > To nie wyręczaj Policji, tylko zabiegaj o to by wykonywali swoje obowiązki
    > należycie !

    Wysłaniem takiego zgłoszenia właśnie ich do tego zmusza - skoro się nie da
    w inny sposób.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2011-06-16 10:51:25
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > domu lub na youtube umieścić i to bedzie wszystko.Wartość jako dowód
    > takiego filmiku jest zerowa. Chyba ze sam będziesz uczestnikiem czegoś, to
    > masz

    bzdura. Nie pleć idiotyzmów.
    Składasz zawiadomienie w wydziale ruchu wraz z dowodem. Nie musisz
    osobiście. Po jakimś czasie zostaniesz wezwany jako świadek. Podpisujesz.

    Ania - Prokurent

  • 13. Data: 2011-06-16 10:51:49
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?
    > WOJO

    Wiesz, jestem takim dziwnym typem, który reaguje na łamanie prawa, pomaga w
    sytuacjach trudnych innym ludziom (np. przy zasłabnięciu czy wypadku). To,
    że większość ludzi ma znieczulicę, nie oznacza że wszyscy. I bardzo fajnie
    jeździło mi się w Niemczech, gdzie takie rejestratory nie mają racji bytu,
    bo ludzie jeźdżą lepiej (czy to z powodu dobrze działającej policji, czy z
    powodu innej kultury jazdy). Choć jest też faktem, że nikła wysokość naszych
    mandatów dla Niemców powoduje, że u nas jeżdżą koszmarnie - mają z reguły w
    d... przepisy.
    Tomek

  • 14. Data: 2011-06-16 10:52:40
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?

    nie, będzie patrzył tak jak ty durniu jak ludzi gino (np wczoraj 8 osób w
    busie) bo polak musi jeździć z fantazją. Od takich inforamcjji jest gupa, ty
    na niej jkesteś zbędny

    Ania

  • 15. Data: 2011-06-16 10:53:26
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 10:41, WOJO pisze:
    > To nie wyręczaj Policji, tylko zabiegaj o to by wykonywali swoje
    > obowiązki należycie !

    Spoko! Daj te parę miliardów na dodatkowe etaty, to się zrobi!

    Masz tyle w kieszeni?

  • 16. Data: 2011-06-16 10:54:03
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 10:49, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
    > PLONK WARNING z tymi bzdurami.

    Uderz w stół, a czujące zagrożenie nożyce się odezwą ;->

  • 17. Data: 2011-06-16 10:56:08
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    > To nie wyręczaj Policji, tylko zabiegaj o to by wykonywali swoje obowiązki
    > należycie !
    > WOJO

    No toż właśnie zgłaszam popełnienie wykroczenia i niech oni coś z tym
    zrobią. Ba - nawet napiszę, że chętnie zgłoszę się na świadka. A co mi
    tam...
    Tomek

    Ps. Kiedyś miałem niezły ubaw - miałem stłuczkę na pewnym skrzyżowaniu i
    musiałem je potem do sprawy obfotografować. Ciekawa była reakcja kierowców,
    którzy łamali tam przepisy (wyjeżdżali na wprost z pasa do skrętu w prawo) -
    aż miło było popatrzeć jak nagle starali się wcisnąć na właściwy pas widząc
    mnie z kamerą. Oczywiście w tym momencie byli zdani na łaskę tych "frajerów"
    jadących prawidłowo i spokojnie czekających na przejazd przez skrzyżowanie,
    których próbowali wykolegować jeszcze przed chwilą...

  • 18. Data: 2011-06-16 10:57:42
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <j...@t...de> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tez mam taka kamerkę i nagrywam , to co nagrywam to mogę sobie pooglądać w
    > domu lub na youtube umieścić i to bedzie wszystko.Wartość jako dowód
    > takiego filmiku jest zerowa. Chyba ze sam będziesz uczestnikiem czegoś, to
    > masz jakis tam dowód swojej niewinności .Te filmiki są tworzone w plikach
    > od 1 do 5 mega i możesz sobie taka wielkość ustawić w menu kamerki ...
    Ja mam rejestrator, w którym 15 min nagrania to ok. 750 MB - jakość jest
    wystarczająca. W dodatku sam zgłaszam się na świadka. No i dodatkowa
    sprawa - z racji dość specyficznego zawodu policja raczej mnie nie
    zlekceważy... :-)
    T.

  • 19. Data: 2011-06-16 10:59:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-06-16 10:48, jerzy.n pisze:

    > Wartość jako dowód takiego filmiku jest zerowa.

    Zerowa? W dodatku popartego twoim zeznaniem jako świadka?
    Naprawdę próbowałeś?

  • 20. Data: 2011-06-16 11:00:17
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
    > PLONK WARNING z tymi bzdurami.

    Nie - zadałem konkretne pytania i liczę na podpowiedzi. A potem przeniosę
    się na jakąś "wrzutę" czy inny serwer, ew. założę jakąś stronkę, gdzie będę
    takie sprawy komentował. Coś jak TVN Turbo albo Stop Drogówka (tylko że ja
    od nich jeżdżę lepiej - jechałem raz za tym autkiem z TVN...)
    Gdybym tu chciał to robić, to chyba co drugi post byłby mój... :-) Stałoby
    się to nudne.
    T.