  • 31. Data: 2011-06-16 11:26:12
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 11:17, GR001 pisze:

    > Jeden debil kupi sobie kamerkę

    Dlaczego "debil"?

    > żeby się podjarać bo innych podniet w życiu
    > brakuje,

    Cóż, to chyba twoja motywacja w życiu.

    [ciach]

    > Są kraje, gdzie:
    > - kierowcy są gorsi
    > - jeździ się dużo szybciej
    > - ruch jest większy
    > - jest duuuużżżooo mniej wypadków.....
    > ale tam są lepsze drogi, ludzie uśmiechnięci

    ROTFL

  • 32. Data: 2011-06-16 11:26:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 11:17:54 +0200, GR001 napisał(a):

    > no i debili z kamerkami w mundurach ORMO nie widać.....

    no to się już ładnie przedstawiłeś zgromadzonej publice..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2011-06-16 11:26:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Inead,

    Thursday, June 16, 2011, 11:10:54 AM, you wrote:

    > A co znaczy słowo "gino"? Czy to coś od gineokologa?

    Gineokologa, powiadasz? To taki cipny okulista?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2011-06-16 11:28:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin CeSaR

    > A w czym ci przeszkadza to, ?e kto? buractwo tepi?

    Przecież tu nie chodzi o tępienie czegokolwiek, tylko o poczucie władzy.

  • 35. Data: 2011-06-16 11:31:15
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 16 Cze, 11:23, wit <w...@m...aei.polsl.pl>
    wrote:

    > No popatrz jak ten usenet na Ciebie dobrze wpływa, jeszcze niedawno
    > doradzałeś coś takiego:
    >
    > https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/ms
    g/15c0f1244b6c615...

    > Widać zmieniasz zwyczaje.
    Chlopie, jak ty widzisz zwiazek pomiedzy jednym i drugim postem i
    stawiasz miedzy nimi znak rownosci, to tylko wspolczuje.
    Naprawde mi cie zal.

  • 36. Data: 2011-06-16 11:40:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin CeSaR

    > Jesli jednocze?nie uda mu sie uwaliae jednego b?dOE drugiego "cffaniaka"
    > to jestem za.

    A myślisz, że Ciebie nigdy nie dałoby się "uwalić"? Jasssne.

  • 37. Data: 2011-06-16 11:41:54
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Przecież tu nie chodzi o tępienie czegokolwiek, tylko o poczucie władzy.

    Jeśli o mnie chodzi to nie interesuje mnie to, czym faktycznie T się
    kieruje, czy jest to potrzeba władzy, poczucie odpowiedzialności, nuda czy
    tam jeszcze cokolwiek innego.
    Ja mu się raczej nie podłożę więc nie czując zagrożenia nie przeszkadza mi
    to. Czyli jestem na zero.
    Jesli jednocześnie uda mu się uwalić jednego bądź drugiego "cffaniaka" to
    jestem za.

  • 38. Data: 2011-06-16 11:50:12
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > A myślisz, że Ciebie nigdy nie dałoby się "uwalić"? Jasssne.

    Przecież napisałem, że raczej nie. Przeczytaj dokładnie. Nie ma tam słowa
    "nigdy".
    Nie oznacza to że na 100% nie bo do świętości mi daleko.
    Natomiast na takie przypadki, jak wymienione w poście na początku - nie
    złapie mnie.
    Należę niestety do tych "nieudaczników" którzy skręcają w lewo z pasa do
    skrętu w lewo...

  • 39. Data: 2011-06-16 11:51:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin CeSaR

    > Nie oznacza to ?e na 100% nie bo do ?wieto?ci mi daleko. Natomiast na
    > takie przypadki, jak wymienione w po?cie na pocz?tku - nie z?apie mnie.
    > Nale?e niestety do tych "nieudaczników" którzy skrecaj? w lewo z pasa do
    > skretu w lewo...

    Czyli rozumiem, że Twoje wykroczenia są cacy, a te akurat są be, bo
    akurat takich jak te Ty nie popełniasz?

  • 40. Data: 2011-06-16 12:03:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Tomek <k...@w...pl> wrote:

    > Wiesz, jestem takim dziwnym typem, który reaguje na ?amanie prawa,

    Skonczy sie zabawa jak bedziesz swiadkiem i po rozprawie ktos Ci pod
    sadem spusci wpierdol albo skasuje samochod.

    --
    Artur
    ZZR 1200