  • Data: 2014-02-11 22:15:36
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-11 21:52, AZ pisze:
    (...)
    > Moze tak byc, chociaz ja jeszcze pare lat temu uwielbialem jezdzic po nocy
    > jakos tak fajniej a bonusowo maly ruch, nie mialem zupelnie problemow z
    > zasypianiem a od jakiegos czasu mam wlasnie tendencje do zasypiania
    > i niestety np. na wakacje zaczalem wyjezdzac w dzien a nie na noc.
    > Myslalem, ze sie starzeje ;-)

    To chyba jednak niezupełnie tak działa. Ja też jak byłem młody
    i zapewne piękny, to byłem twardy i wydawało mi się, że nie mam
    problemów z zasypianiem itd. Kiedyś w końcu usnąłem :>
    Z wiekiem oczywiście mam dużo mniejsze chęci do jazdy ot tak,
    ale związane to jest nie tyle z wiekiem wprost, co niestety z
    obowiązkami, ogólnie większym zmęczeniem itd. Jak muszę to jadę
    bez cudów tyle ile muszę, a lat 2x tyle :) Na co dzień to
    rzadko kiedy chce mi się jeździsz, ale wystarczy hasło wyjazd
    i jestem gotowy :) A ja mi się dobrze jeździ już po 2 dniach
    urlopu :)