  • Data: 2012-10-22 01:19:30
    Temat: Re: Pasywne GT630 czy poczekać?
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-21 23:49, PK pisze:

> [...]
    - jest w cenie co wiatrakowy 7770). Uznałem, że może ciebie zainteresować więc
    podrzucam. Nie masz HDMI w monitorze?

    > Nie mam. I prawdopodobnie nie będę miał w dokupionym drugim.
    > Inaczej po co upierałbym się przy 2xDVI? :)

    Tak już całkowicie w oderwaniu od wojenek Radeon vs GF - o ile to będzie
    to nowy (w znaczeniu fabrycznie nowy a nie dla Ciebie ;) monitor, do
    zastanów się czy warto kupować urządzenie bez HDMI.
    Producenci kart zapowiedzieli, że od 2013 albo 2014 DVI idzie w odstawkę
    i przechodzić będą na HDMI + DP jeśli chodzi o złącza
    cyfrowe, a monitor kupuje się jednak na trochę dłużej niż 2 lata.
    Co ciekawe - biorąc pod uwagę pozycjonowanie kart na rynek (nie mające
    nic wspólnego z sensownością ekonomiczną w dobie urządzeń cyfrowych po
    obu stronach kabla) jest szansa, że w budżetowych kartach nieśmiertelne
    DSUB przeżyje DVI ;)

    --
    /MB