    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pasat B5FL 2003 ALT - błędy na klimie.
    Date: Fri, 18 Nov 2016 12:29:14 +0100

    W dniu 2016-11-18 o 10:23, Endriu pisze:
    > Jako, że póki co na pojebanym forum http://forum.vw-passat.pl/ póki co
    > dalej nie moge pisac postów i nie mam zamiaru czytać ich pojebanych
    > regulaminów, to zapodam temat tutaj. Może ktoś się z tym spotkał. Otóż
    > jak w temacie pacjentem jest Passat B5FL 2003 silnik ALT. Wyskakują
    > błędy na klimie:

    [ciach]

    Kumpel kiedyś walczył z problemem z klimą ale w golfie mk4. Jak mniemam
    masz climatronic, bo pryz manualnej chyba by takich błędów nie było.
    Gdzieś była instrukcja jak spod samego panelu klimy sprawdzić kody błędów.
    Ale wracając do walki kumpla z climatronikiem i różnymi błędami pod VAG
    czy VCDS to ktoś mu poradził aby podmienił panel sterowania klimą, bo on
    potrafi paść i takie cyrki się dzieją.
    Podmienił z jakimś kolesiem, co to na forum poszukał z jego okolicy.
    Po podmiance klima zaczęła mu śmigać, więc kupił na allegro używkę za
    ~40PLN i cieszył się klimą.

    Więc warto jednak przeczytać regulamin forum i mieć dostęp do wszystkiego.
    Mi też kiedyś pomógł koleś z forum. Miałem problemy z mocą auta (Zafira
    B). Poszukałem kogoś z okolicy z takim samym silnikiem w aucie (akurat
    Astra) i podmieniłem przepływomierz (bo takie były podejrzenia). Okazało
    się, że akurat przepływomierz mój był OK, a walnięta byłą rura dolotu
    (miała pęknięcie).