  • 11. Data: 2011-06-28 01:22:10
    Temat: Re: Parę słów o fotoradarach
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > Rządziły lewaki - ni huja nie zniesiono zakazu aborcji, nie
    > zrobiono "refinansowania" antykoncepcji, nie wypierdolono
    > kościoła z życia publicznego. Ba ! Powstała "KOMISJA" która
    > ukradła więcej niż rządzący.

    > Pozostaje tylko i wyłącznie (dla osób o moich poglądach)
    > koalicja Palikota z Mikke.

    To jakie są te twoje poglądy? Korwin aborcji nie ruszy, antykoncepcji (jak i
    CZEGOKOLWIEK innego) dofinansowywał nie będzie, z kościołem też nie sądzę
    żeby jakoś mocno walczył.

    --
    Azarien

  • 12. Data: 2011-06-28 01:31:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > A może jednak jechałeś te 62km/h - dasz sobie głowę obciąć?

    Oczywiście, dlatego mi się chciało mandatu nie przyjąć, no bo przecież
    nie dla 50zł.

    Może to słaby argument, ale kilka mandatów w życiu zapłaciłem za
    przekroczenie prędkości i nigdy nie marudziłem. Tym razem marudzę, bo
    prędkości nie przekroczyłem.

    > Nie sądzę (nomen omen), żeby sąd w ogóle podjął sprawę.

    No też nie sądzę.
    Myślę że sąd ma na tyle statystycznego rozeznania, że skoro ktoś mandatu
    nie przyjął, to nie po to żeby pochylić głowę przed takim samym wyrokiem
    nakazowym, a bawić się w rozprawy mam nadzieje że im się nie chce.

    > Facet, na podstawie _pojedynczego_ przypadku odwalenia straszaków
    > wiejskich chcesz blokować ruch w całej Polsce?

    No wiesz - będziesz jechał 50/50, dostaniesz fotkę za 55km/h i będziesz
    co najmniej ganiał na pocztę i tracił czas na pisanie powodów odmowy,
    szukanie paragrafów itp.

    > Opamiętaj się. Już
    > wystarczy, że liczniki w samochodach zawyżają o te kilka km/h - chcesz
    > do tego dokładać jeszcze 10?

    10 to radził życzliwy kolega.
    Ale nie wydaje się to takie pozbawione sensu.
    Rozsądne wydaje się wyposażenie w antyradar, a wtedy zwalnianie poniżej
    prędkości dozwolonej tylko tam gdzie FR faktycznie działa.

  • 13. Data: 2011-06-28 01:33:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 01:22, Wiktor S. pisze:

    > To jakie są te twoje poglądy? Korwin aborcji nie ruszy,
    > antykoncepcji (jak i CZEGOKOLWIEK innego) dofinansowywał nie
    > będzie, z kościołem też nie sądzę żeby jakoś mocno walczył.

    Szukasz sensacji. "Na rynku" nie ma polityka, który miałby w 100
    % opinie zgodne z moimi. Ale "gazetki" przed wyborami robiły
    dużo fajnych testów zadając kandydatom konkretne pytania po czym
    pozwalały na "porównanie swoich odpowiedzi z odpowiedziami
    kandydata" ... I jak wspomniałem na konkretnej grupie pytań ci
    których darzę totalną antypatią okazywali się być "wrodzy" w
    kwestii poglądów w 80 %, a ci wymienieni jakoś kurna mają mocno
    zbliżone do mnie poglądy, bo odpowiedzi moje i tychże polityków
    pokrywały się w ponad 90 %.

    Co nie oznacza, że korwin czuje potrzebę biegać jako hostessa z
    próbkami postinoru i ru486.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 14. Data: 2011-06-28 07:23:32
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-28 00:03, Tomasz Pyra pisze:
    > Ktoś życzliwy (pozdrawiam) znalazł gdzieś przez webowe bramki mój
    > poprzedni wątek o fotoradarach, odszukał mojego maila i napisał mi kilka
    > słów o ogólnej sytuacji fotoradarowej.
    (...)

    "Moj znajomy" znalazl taki oto sposob na fotoradary:
    "Sprzedal" on mianowicie samochod, obecnie opedza sie listem poleconym z
    kserokopia umowy sprzedazy.
    A poniewaz "kupujacy" samochodu nie odebral, wiec go uzytkuje nadal
    dbajac jak o swoje.
    A potem go ponownie odkupi, jak bedzie taka potrzeba, koszt to dodatkowe
    przerejestrowanie z siebie na siebie.
    Kazda akcja powoduje reakcje.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 15. Data: 2011-06-28 08:32:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *MarcinJM* napisał(-a):

    > "Sprzedal" on mianowicie samochod, obecnie opedza sie listem
    > poleconym z kserokopia umowy sprzedazy.

    Ciekawe czy zgłosił "sprzedaż" do WK ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2011-06-28 08:35:58
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-28 08:32, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    t.pl

    > Ciekawe czy zgłosił "sprzedaż" do WK ;)

    Oczywiscie, to czlowiek prawy i odpowiedzialny.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 17. Data: 2011-06-28 08:58:14
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Oczywiscie, to czlowiek prawy i odpowiedzialny.

    OIDP własciciel, czyli kupujący powinien wskazać kierowcę pod groźbą grzywny
    (ale juz nie punktów).
    ciekawe komu sprzedał? może przebywającemu za granicą?

  • 18. Data: 2011-06-28 09:20:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-28 00:03, Tomasz Pyra pisze:
    (...)
    > No więc obecnie jest straszna sraczka pod względem gminnych fotoradarów
    > spowodowana ogromnymi brakami wpływów z fotoradarów w gminnych budżetach.
    > Nałożyło się na to kilka spraw i gminy teraz mają poważne problemy
    > finansowe.

    O masz, ale odkrycie. No jak ktoś większość, bądź sporą część dochodów
    opierał na fotoradach to takie skutki.

    > Po pierwsze nie doceniono kierowców - bo dawno temu jak gmina kupiła
    > sobie pierwszy fotoradar to okazało się że jest z tego kupa kasy. No to
    > gmina kupiła drugi i była druga kupa kasy. To gminy wpadły na pomysł
    > żeby kupić fotoradarów np. 10 i spodziewały się 10x większej kupy kasy,
    > a tu się okazało że wpływy nie wzrosły.
    > Po prostu fotoradary stanęły prawie wszędzie, to ludzie zaczęli jeździć
    > wolniej.

    Ha, ha - od dawna o tym piszę, ale musiał to dopiero jakiś "życzliwy"
    napisać? ROTFL

    Jak kierowcy zaczną przestrzegać przepisów to sytuacja się unormuje
    - dobre fotoradary pozostaną, durne trzeba będzie zlikwidować.
    Zresztą tyczy to np. również ograniczeń prędkości itd.
    Kurcze, jakie to proste. Zamiast pieprzyć o idiotyzmie władz,
    pokonać je własną bronią - każdy kij ma przynajmniej dwa końce.

    (...)
    > To są pieniądze już zaplanowane na konkretne wydatki, a czasami nawet
    > już wydane, no i lepiej żeby się "znalazły", bo jak nie to ktoś zacznie
    > o te pieniądze pytać.

    Otóż to.

    > No i na straże gminne są teraz silne naciski żeby jednak pieniądze się
    > za wszelką cenę pojawiły.

    No to straże gminne w końcu będą musiały się zająć tym co trzeba,
    a nie siedzieć w cieniu jako obstawa fotoradaru.

    > Stąd mandaty za jakiekolwiek przekroczenia prędkości, do tego można
    > podobno w niektórych urządzeniach łatwo manipulować konfiguracją kąta
    > wykonywania zdjęcia w fotoradarze, czym można zawyżać wyniki pomiarów.

    Aha, już, manipulacje. Kolejny spisek.

    > I jak radzi kolega - jak się chce mieć święty spokój, to przy
    > fotoradarze jedź o 10km/h mniej niż prędkość dozwolona. Póki co tyle
    > powinno wystarczyć żeby nie było fotki, jak jedziesz szybciej - ryzykujesz.

    Tak, tak, pitu, pitu.

  • 19. Data: 2011-06-28 09:40:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Tuesday, June 28, 2011, 1:31:55 AM, you wrote:

    [...]

    > No wiesz - będziesz jechał 50/50, dostaniesz fotkę za 55km/h i będziesz
    > co najmniej ganiał na pocztę i tracił czas na pisanie powodów odmowy,
    > szukanie paragrafów itp.

    Za 3 dni wchodzą nowe regulacje dotyczące fotoradarów. Ze "strefą
    niekaralności" zwiększoną do 10km/h. Aż tak fotoradaru podkręcić się
    nie da.

    [...]

    I skończ propagandę - wystarczy już ciężko przerażonych widokiem
    fotoradarów i hamujących niebezpiecznie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-06-28 10:21:51
    Od: mech <m...@v...pl>

    On 2011-06-28 01:19, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    > wiejskich chcesz blokować ruch w całej Polsce? Opamiętaj się. Już
    > wystarczy, że liczniki w samochodach zawyżają o te kilka km/h - chcesz

    Nie pojedynczego, mi w maju strzelili fotkę w Barkowie (DK22 koło
    Człuchowa). Widziałem FR, zwolniłem do 55km/h, bo założyłem, że licznik
    zawyża i jadę jakieś 52. No i przyszła fotka za przekroczenie 62/50.