    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Padł mi akumulator ...
    Date: Tue, 31 Jan 2012 16:00:24 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-01-31 15:05, J.F pisze:
    >Raczej nie :) To kwestia eksploatacji. Trudno się winić za
    >korzystanie
    >z samochodu :) Jak padnie to się kupuje zwyczajnie nowy, a nie
    >dorabia
    >jakąś ideologię do domniemanych przyczyn.

    Musialbym spojrzec w notatki, ale jednak jakos krotko - tzn mysle ze
    3-4 lata. A przeciez dawniej dalem rade na centrze przyniesionej ze
    smietnika jeszcze sporo przejezdzic.

    No ale np zastaje aku rozladowany, laduje, drugi raz, kupuje nowy .. i
    znow zastaje rozladowany, w koncu znajduje ze alarm sie wlacza i miga
    po nocy, ale pare razy jednak aku wyladowane, jezdze po dziurawych
    ulicach, na krotkich dystansach, auto czasem stoi dluzej
    nieuruchamiane.
    Cos mi sie nie podoba rozruch, sprawdzam ladowanie ... ale bez
    amperomierza cegowego to trudne, napiecie tak na granicy poprawnej
    pracy, w koncu wymieniam alternator, ale aku znow dostal w d* ... no i
    ganic mam akumulator czy chwalic ?

    J.