  • Data: 2012-01-31 17:32:18
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-31 15:50, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > On 2012-01-31 12:48, Artur Maśląg wrote:
    (...)
    > <ciach Twoje wywody>

    Ciach, ponieważ niewygodne, nie pasują?

    > Cytat:
    >
    > ------------------------------------
    > wlozylbys
    >
    > Jaki widzisz problem, jeżeli się zmieści? Wagę pomijam, ponieważ
    > cięższy specjalnie nie będzie, a montaż "krowy" w "bagażniku" pomijam.
    > ------------------------------------
    >
    > Podaj mi przykład akumulatora, który pokryje się z tym co twierdzisz -
    > omawiane 95Ah, które jest niespecjalnie cięższe od Ticowego 30Ah :-)
    >
    > Tylko nie migaj się i podaj :-)

    Przecież napisałem (co najwyraźniej przeoczyłeś), że nie ma takich
    akumulatorów w aktualnie stosowanych technologiach, by posiadając 95Ah
    zmieściły się w komorze silnikowej Tico, więc odpada więc Twój pomysł
    z akumulatorem 95Ah o wadze porównywalnej do tych 30Ah. Wykluczyłem
    możliwość montażu "krowy" (z racji rozmiarów) w bagażniku, więc
    pozostaje tylko akumulator, który się zmieści w komorze
    silnika, a ten będzie w najlepszym wypadku ciut większy od
    standardowego (tak geometrycznie jak i prądowo - stąd pominięcie wagi).
    Do tego mogę napisać po raz kolejny - nawet gdyby miał te 95Ah
    to nie ma problemu, jeżeli się zmieści.