eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPadł mi akumulator ... › Re: Padł mi akumulator ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Padł mi akumulator ...
    Date: Tue, 31 Jan 2012 13:51:44 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 71
    Message-ID: <jg8oq3$2qc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jg66il$ltv$1@news.dialog.net.pl> <jg679r$hk9$1@inews.gazeta.pl>
    <jg67lb$mfa$1@news.dialog.net.pl> <jg6adu$f0u$1@usenet.news.interia.pl>
    <jg6b15$hm$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3TcLL9$0qR@mike.oldfield.org.pl>
    <jg70ji$4mq$1@node2.news.atman.pl>
    <c1.01.3TcP1g$0qt@mike.oldfield.org.pl> <jg72qt$isq$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3TcQsq$0r1@mike.oldfield.org.pl> <jg87m7$8hi$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jg8bv4$jn4$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jg8fvv$4ba$1@inews.gazeta.pl>
    <jg8ga2$rdl$2@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8hl5$aeh$2@inews.gazeta.pl>
    <jg8lmj$59e$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.22.28.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328014979 2892 193.22.28.4 (31 Jan 2012 13:02:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Jan 2012 13:02:59 +0000 (UTC)
    X-User: yansvanhorn
    In-Reply-To: <jg8lmj$59e$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
    Thunderbird/9.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430433
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-01-31 13:09, Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2012-01-31 11:49, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >> On 2012-01-31 11:37, Artur Maśląg wrote:
    >>> W dniu 2012-01-31 11:21, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >>>> On 2012-01-31 10:31, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    >>>>> Dnia 31-01-2012 o 10:12:34 Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    >>>>> napisał(a):
    >>>>>
    >>>>>> On 2012-01-31 09:50, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    >>>>>>> Dnia 31-01-2012 o 09:10:33 Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    >>>>>>> napisał(a):
    >>>>>>>
    >>>>>>>> On 2012-01-30 23:50, Adam Płaszczyca wrote:
    >>>>>>>>> Dnia Mon, 30 Jan 2012 22:41:45 +0100, szufla napisał(a):
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>> Mowa o sprawnym samochodzie.
    >>>>>>>>>> Ja jezdze na bardzo krotkich dystansach. Co chwila odpalam, a
    >>>>>>>>>> maksymalne V
    >>>>>>>>>> ladowania mam 13,9.
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>> No i?
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>> Na rozruch idzie, załóżmy 10Ah.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Że przepraszam ile ???!!!
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Mi się wydawało, że jednak coś w stylu: 50-100a przez 10s (świece
    >>>>>>>> żarowe, ogrzewanie filtra paliwa, pompa paliwa) + np. 200-600A
    >>>>>>>> przez
    >>>>>>>> 1-2s. Co daje...
    >>>>>>>
    >>>>>>> A co będzie jak trzeba zakręcić przez 20 - 30s bo się trochę
    >>>>>>> parafiny w
    >>>>>>> filtrze wytrąciło, a ten jak na złość bez podgrzewania?
    >>>>>>
    >>>>>> Ja pisze, o sprawnym samochodzie.
    >>>>>
    >>>>> A co wytrącanie parafiny ma wspólnego ze stanem technicznym auta? -
    >>>>> trfisz na dziadowską stację i masz problemy.
    >>>>
    >>>> Tankując na "dziadowskiej stacji" sam prosisz się o problemy.
    >>>
    >>> ROTFL - Shell to pewnie jedna z tych dziadowskich stacji.
    >>
    >> Musisz być chyba ekspertem w wyszukiwaniu tych stacji :-)
    >
    > Ja? Jak człowiek długo żyje to może trafić na różne ciekawostki.
    > Zresztą skąd ta sugestia o wyszukiwaniu, skoro nie masz zielonego
    > pojęcia ile razy miało to miejsce?

    Ponieważ przypadek tankowania paliwa które zamienia się w parafinę nie
    zdarza się częściej niż bardzo rzadko - chyba, że ktoś jest wprawny w
    szukaniu takich stacji. A skoro zdarza się bardzo rzadko to jaki sens o
    tym dyskutować ? Teoretycznie w "oku" dystrybutora powinno dać się
    zaobserwować mętność.
    Kolejna sprawa... skoro jest -25C, to co komu szkodzi użyć depresatora.

    >> No ale opisz, co Ci ten zły Shell "zrobił" ? :-)
    >
    > A co miał zrobić? Paliwo niby zimowe (ON, tankowane regularnie
    > na tej samej stacji) przy ~25 chyba (nie pamiętam dokładnie),
    > a parafinka pięknie się wytrąciła i silnik się zatrzymał
    > niedługo po uruchomieniu. Silnik dość typowy - vokswagenowski
    > 1.9 TDI z podobno podgrzewanym filtrem ;)

    Może zatem to podgrzewanie nie do końca sprawne. U siebie tankowałem,
    zanim zaczęły się mrozy i jakoś przy -20C problemu z odpaleniem nie ma.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: