  • Data: 2010-07-23 12:51:08
    Temat: Re: [PRESS] Dzisiejszy wypadek pod Kutnem.
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-23 12:23, Massai pisze:
> [...]
    padek/2160200

    > Ano, z zeznań świadków wynika także że wyprzedzał na zakręcie...

    No to jeszcze raz:
    "Z zeznań świadków i kierowcy Scanii wynika, że Volvo nie jechało
    szybko. Auto, zamiast trzymać się z prawej strony na łuku drogi,
    pojechało prosto pod koła ciężarówki. "
    O wyprzedzaniu mówiła w wypowiedzi dla TV pewna starsza pani - pytanie,
    czy na pewno wie co to wyprzedzanie, skoro kierowca Scanii nie
    potwierdza tego. A może - choć to też tylko hipoteza - to był po prostu
    przypadek zaśnięcia za kierownicą?
    Ja w każdym razie wstrzymałbym się z przedwczesnym ferowaniem wyroków
    zarówno co do wyprzedzania (wioząc cztery osoby i ciągnąc przyczepę z
    żaglówką trzeba byłoby być naprawdę pozbawionym rozumu aby w tym miejscu
    podjąć taki manewr) jak i prędkości (w tej sytuacji wcale nie trzeba
    było dużej prędkości aby samochód został zmiażdżony tak jak to wygląda).
    Świadkowie, którzy wcześniej wyprzedzali to Volvo również potwierdzają,
    że kierowca jechał bardzo spokojnie i rozważnie.
    Policja też w informacji na stronie
    http://www.kutno.policja.gov.pl/index.php?option=com
    _content&task=blogcategory&id=7&Itemid=73
    nie mówi nic o wyprzedzaniu ("Na łuku drogi, najprawdopodobniej kierowca
    samochodu osobowego marki Volvo z nieustalonych na obecną chwile
    przyczyn zjechał na przeciwny pas ruchu i zderzył się czołowo z
    ciągnikiem siodłowy marki Scania.").

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __