eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[PRESS] Dzisiejszy wypadek pod Kutnem.Re: NIE, tak długo, jak obowiązują prawa fizyki.
  • Data: 2010-07-23 16:07:32
    Temat: Re: NIE, tak długo, jak obowiązują prawa fizyki.
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2010-07-23 13:50, Gabriel 'wilk' pisze:
    >> Użytkownik R2r napisał:
    >>> W dniu 2010-07-23 12:31, Gabriel 'wilk' pisze:
    >>>
    >>>>> Czyli nie prędkość ale jej gwałtowna zmiana...
    >>>>
    >>>> Tu masz przyklad z dzisiejszego poranka na poparcie Twojej tezy o
    >>>> naglej/gwaltownej zmianie V :-(
    >>>> http://www.tvn24.pl/0,1666244,0,1,tragiczny-powrot-z
    -wakacji,wiadomosc.html
    >>>>
    >>>>
    >>>
    >>> No dokładnie. Nie prędkość, ale przyspieszenia zabiły.
    >> Poszukajcie sobie wywiadu z Holkiem, ktory tlumaczyl co jest
    >> najwazniejsze podczas rajdu jak auto wymyka sie z podkatroli kieowcy.
    > ^^^^^^^^^^^^^^
    >> Mowil o tym aby robic wszystko zeby nie trafic w pierwsza
    >> przeszkode(slup, drzewo, murek, inne auto, row, itp) nawet kosztem
    >> zwiekszenia predkosci (przeciagnac auto za przeszkode) i spowodowac
    >> wytracenie predkosci na dlugim odcinku nawet kosztem dachowania i
    >> zwiedzania pobocza itp. Stwierdzil, ze jak auto minie przeszkode i
    >> zacznie dachowac to jest duza szansa na przezycie i male obrazenia w
    >> stosunku do dzwona bezposrednio w sztywna przeszkode (prawie zawsze
    >> oznacza to zgon lub ciezkie kalectwo nawet w autach z klatka). Zabija
    >> przeciazenie i gwaltowna zmiana przyspieszenia/opoznienia :-(
    >
    > Czytaj podkreślone - mowa o rajdach, a nie cywilnej jeździe w otoczeniu
    > setek innych kierowców, gdzie wszyscy mają obowiązek przestrzegania
    > tych samych przepisów oraz mają prawo zakładać, że inni postępują
    > podobnie. Jazda z nadmierną prędkością (uznaniową, a co) powoduje
    > w większości wypadków narażanie na niebezpieczeństwo innych
    > użytkowników drogi. W rajdach ta okoliczność zasadniczo nie występuje.
    Masz zupelna racje, ale przyklad Otyli J. pokazuje ze przydzwonila w
    drzewo i zabila brata a mogla nie hamowac za wszelka cene tylko ominac
    drzewo bo dalej byly pola o ile sie nie myle.
    Auto by bylo pewnie do kasacji, pasazerowie poobijani ale by zyli.
    W 99% jest jakies wyjscie niz trzymanie hamulca w podlodze i brak
    myslenia - wiem, wiem adrenalina dziala ale mnie juz kilka razy
    uratowala zycie a nie przeszkodzila w mysleniu (przynajmniej 2x bymlem
    juz po drugiej stronie tunelu i widzialem swiatelko a jednak udalo sie
    wyjsc z opresji dzieki nie trzymaniu nogi na hamulcu do konca a
    nieszablonowemu zachowaniu - moze mam farta a moze tak powinienem
    zareagowac jak zareagowalem w danej sytuacji).
    pozdrawiam


    --
    Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
    Oskar Wilde

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: