  • Data: 2010-07-23 14:00:07
    Temat: Re: [PRESS] Dzisiejszy wypadek pod Kutnem.
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-23 13:14, Massai pisze:
    > Pytanie czy na łuku zjechało na przeciwny pas, czy po prostu na nim
    > było.
    > Jeśli było, mogło być tak że wyprzedził przed łukiem,
    Wiesz, znam to miejsce dość dobrze i dlatego nie sądzę by ktoś z
    odrobiną rozumu na tym łuku podjął się wyprzedzania (zwłaszcza ciągnąc
    za sobą żaglówkę). Przed łukiem też nie ma na to warunków - podwójna
    ciągła, skrzyżowanie z lewej z drogą schowaną za kamiennym murem,,
    drugie skrzyżowanie, przejście dla pieszych, podwójna ciągła, poboczy
    praktycznie brak, po obu stronach rowy. Zakręt oznakowany bardzo
    wyraźnie, widoczność za zakręt praktycznie żadna.

    > ale nie
    > zdążył/nie zdołał wrócić - wyszedł zza wyprzedzonej
    > ciężarówki, zawiało mu, zakolebało przyczepą, zaczęła
    > wężykować,
    Nie sądzę. Naprawdę tam nie ma na to miejsca.
    http://maps.google.com/?ie=UTF8&hq=&hnear=Kutno,+Kut
    nowski,+%C5%81%C3%B3dzkie,+Polska&ll=52.278924,19.39
    2672&spn=0.028987,0.060596&t=h&z=14
    W kierunku z Płocka do Kutna (tak jechało Volvo) masz najpierw
    skrzyżowanie za którym jest łuk wyglądający na zdjęciu łagodnie ale w
    rzeczywistości jednak dość ostry. Za łukiem po lewej przystanek
    autobusowy z zatoczką i dalej skrzyżowanie. Za skrzyżowaniem po lewej
    mur kamienny po prawej drzewa i zakręt w lewo, również nie taki łagodny
    jak by go można ocenić ze zdjęcia lotniczego. Za tym zakrętem po lewej
    nadal mur kamienny i po jakichś 50-70 m skrzyżowanie z drogą zza tego
    muru. Kolejne 100-150 m i kolejne skrzyżowanie, potem jeszcze przejście
    dla pieszych, przystanek z zatoczką po prawej i za nim feralny łuk w
    prawo. Jak dobrze pamiętam to dopiero na środku tego łuku linia podwójna
    ciągła zmienia się w ciągłą jednostronną zezwalającą na wyprzedzanie
    jadącym w stronę Kutna. W każdym razie ja jadąc Laguną ze 150 konnym
    silnikiem bez dodatkowego balastu (przyczepy z łodzią) nie odważyłbym
    się na wyprzedzanie na całym tym odcinku.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __