  • Data: 2019-10-05 12:44:45
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: Mateusz Viste <m...@w...tell> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 05 Oct 2019 10:28:42 +0200, heby wrote:

    > Niestety jak wielu zakładasz błednie że ludzie parający ię
    > programowaniem zawodowo robią też to samo hobbystycznie. Czasem tak, ale
    > raczej nie.

    Ktoś kiedyś mądrze powiedział: "talk is cheap".

    Jeśli nie jesteście w stanie wykazać się czymkolwiek faktycznym, to
    przechwalanie się na grupie pozostanie na poziomie przedszkolnego
    wykłócania się. Po co zaśmiecać tym publiczne forum?

    > Zakładasz również że znajomość asm oznacza pianie w nim projektów. To
    > raczej oznacza głupotę.

    Zakładam, że trening czyni mistrza. Ciężko mi uwierzyć aby ktoś mógł
    panować nad czymś, czego de facto nie używa.

    Mateusz