  • Data: 2019-10-05 15:25:01
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: Mateusz Viste <m...@w...tell> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 05 Oct 2019 15:05:06 +0200, heby wrote:

    > Jestem w stanie. Tylko że Cie na to nie stać. Czas dorosnąć, pisanie
    > kodu to nie tylko github.

    Czyli dalej będziesz się przechwalać, nie mając zupełnie nic do
    pokazania, tak jak to robi AK? Naprawdę szkoda.

    > Wręcz przeciwnie. Gdybyć doczytał w tym gąszczu sarkazmu dowiedziałbyś
    > się ważnej rzeczy: otóż obecnie w systemach krytycznych wszycy maja w
    > DUPIE w jakim jezyku napisałeś kod.

    I wbrew temu dajesz się prowokować w dyskusje "kto lepiej zna język xyz".

    > Używam częściej niż myślisz ponieważ specyfika mojej pracy a częściowo i
    > hobby wymaga częstego debugowania wprost procesorów. Tylko że ja nie
    > piszę w nich "projektów".

    A, czyli jednak hobby. To może czymś się pochwalisz? Ale takim czymś
    prawdziwym, nie gołosłowne "ja to w robocie rakiety w kosmos ślę i
    wielkich rzek zawracam bieg".

    Mateusz