  • Data: 2019-10-05 15:44:38
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/10/2019 15:25, Mateusz Viste wrote:
    > Czyli dalej będziesz się przechwalać, nie mając zupełnie nic do
    > pokazania, tak jak to robi AK? Naprawdę szkoda.

    Naprawdę szkoda, ale zapraszamy na testy, zdasz, zatrudnią, dostaniesz
    wgląd do kodu, wtedy sobie można pogadać o czymś co jest.

    > I wbrew temu dajesz się prowokować w dyskusje "kto lepiej zna język xyz".

    Ja dokarmiam trola. Doceń to wreszcie. Sam sobie też troche troluje.
    Taki sport.

    > A, czyli jednak hobby. To może czymś się pochwalisz?

    Mam się pochwaliś z ostatniej sesji debugowania ARMa w zeszły piątek?
    Niestety nie stumieniuje swojego życia do youtube więc sorry, nie
    zachowały się notatki z problemu błednego ABI w procedurze przerwania.
    ALe to nudne było, thumb był nie tam gdzie miał być. Ot, cała filozofia.

    > Ale takim czymś
    > prawdziwym, nie gołosłowne "ja to w robocie rakiety w kosmos ślę i
    > wielkich rzek zawracam bieg".

    Kto tak twierdzi?