  • Data: 2019-10-05 16:05:39
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.10.2019 o 14:55, heby pisze:

    > Tak. Była tam mowa o języku któy ma takie i inne możliwości które są
    > potrzebne tu i tam, z grubsza uniwersalny. I takim jezykiem jest prawie
    > każdy popularny obecnie, C++, Java, C#, Python. To gdzie zysk w robieniu
    > nastepnego i zwrot nakładów energii? Przecież wiadomo od dawna że pascal
    > nie jest ani grama unikatowy wobec czegokolwiek.

    A nie zauważasz tego że biblioteka LCL choć mocno niedopracowana raz
    użyta odpalisz ją wszędzie? bez dokładania i szukania bibliotek. LCL to
    tylko przykład.

    Java czy C++ owszem uruchomi się wszędzie ale musisz do tego poszukać
    dodatkowych bibliotek np QT. Oczywiście GUI to tylko "wierzchołek góry"
    i o tym potencjale mowie cały czas że jest już zrobiony duży krok jednak
    wciąż za mały (zbyt wolno to idzie) by tego używać w nowych projektach.

    Oczywiście można sobie bez problemu te biblioteki dokładać ale za każdym
    razem z każdą nową biblioteką pojawia się dokumentacja którą musisz
    przeczytać bo czy to będzie QT czy wxWidgets czy inne cuda na kiju to
    każdy z nich działa troche inaczej.