  • Data: 2011-11-30 18:43:23
    Temat: Re: POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jb57bf$ruh$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    .pl...

    > Czekaj czekaj - jaki zakaz ?

    Wjazdu TIR-ów do miasta w godzinach szczytu.

    > Dawno temu rozkopali u nas dwa kluczowe mosty i chyba jakis zakaz byl.
    > Tak mi sie kojarzy ze dalej byly protesty i blokady okolicznych
    > miasteczek, mosty w koncu otworzyli i tranzyt powrocil.

    Mylisz się.

    > A to sprytny ludek - wydrukuja sobie papiery na dostawe jednej skrzynki na
    > targi i pojada :-)

    Tylko po co, żeby sobie życie utrudnić?
    Obwodnica S-11 spełni mniej więcej taką rolę, jak u Was AOW, do tego będzie
    tańsza.

    A połączy wylot na Wrocław (DK-5) z wylotem na Świecko (DK-92) i na Piłę
    (DK-11), a w drugą stronę, przez darmowy odcinek autostrady i S-5 z wylotem
    na Katowice (S-11), Warszawę (DK-92) i Bydgoszcz (DK-5).
    Naprawdę nie będzie żadnego powodu żeby pchać się przez centrum, które nadal
    będzie masakrycznie zawalone po Euro (rozpierducha na Kaponierze i brak
    trasy Katowickiej).