  • Data: 2011-11-30 00:14:06
    Temat: Re: POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:4ed53377$0$1459$6...@n...neostrada
    .pl...

    >Ale ja mówię o czasach sprzed AOW, zakaz wszedł dużo wcześniej.

    Czekaj czekaj - jaki zakaz ?

    Dawno temu rozkopali u nas dwa kluczowe mosty i chyba jakis zakaz byl.
    Tak mi sie kojarzy ze dalej byly protesty i blokady okolicznych
    miasteczek, mosty w koncu otworzyli i tranzyt powrocil.

    Potem zakazali wjazdu ciezarowkom do centrum, ale tranzyt na obrzezach
    scislego centrum nadal byl.
    Potem zakazali wjazdu w godzinach szczytu ... az w koncu otwarli AOW i
    problem sie prawie rozwiazal.

    A teraz premier skreslil AOW z listy autostrad platnych, ale
    ciezarowki placa jak wszedzie. Chyba nie ma tirmanow ktory by chcieli
    "zaoszczedzic" na viatolu i pchac sie przez Wroclaw.

    >Problem w Poznaniu rozwiąże się za pół roku, gdy dojdą obwodnice w
    >ciągu S-11 i S-5, od tego momentu będzie (prawie) pełny ring w
    >standardzie drogi ekspresowej i autostrady.
    >W każdym razie nie będzie żadnego powodu, aby wpuszczać TIR-y jadące
    >tranzytem do miasta.
    >A IMO już teraz można im tego zakazać.

    A to sprytny ludek - wydrukuja sobie papiery na dostawe jednej
    skrzynki na targi i pojada :-)

    J.