  • Data: 2011-12-01 18:30:14
    Temat: Re: POZNAN - nadchodzi kataklizm
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jb8cha$ih5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    .pl...

    > OK, ale to wzglednie swieza sprawa.
    > Osobiscie bym rzekl - glupota, wprowadzac taki zakaz na pare miesiecy
    > przed oddaniem AOW.

    Ale w Poznaniu nie bardzo jest inne wyjście, inaczej ciężarówki chcąc
    przejechać z A2 czy Wrocławia do wylotu na Gniezno czy Wrześnię, będą
    musiały przejechać całe miasto po przekątnej (obecnie jadą przez 1 km, a i
    tak robią korki na tym odcinku).
    A to oznacza hekatombę na drogach, jako że drogi którymi musiałyby jechać i
    tak są zakorkowane w 99%.

    > To jak to dokladnie bylo ?

    Tak jak sam już sobie przypomniałeś, cały czas chodzi mi o tą Twoją
    względnie świeżą sprawę.

    > Ale ty chcesz juz teraz zakazac :-)

    Na targi nie wiedzie żadna z dróg którymi może poruszać się tranzyt, a przez
    ścisłe centrum (gdzie są targi) i tak nie przejadą w poprzek, więc nic nie
    zyskają takim papierkiem.
    Wystarczy w sprytnym miejscu postawić kontrole.

    A nawet jeśli kktóremuś się uda, to i tak będzie lepiej niż by mieli jechać
    wszyscy bez zakazu.