    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <kqrt4g$psf$1@node2.news.atman.pl> <kqrvrc$sfm$1@node2.news.atman.pl>
    <51d1ad38$0$1469$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d1b16b$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <kr3d96$94f$1@node1.news.atman.pl>
    <51d59763$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d5987a$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d5a25f$0$1457$65785112@news.neostrada.pl>
    <yqi0b47qkk23$.xu9d64xawm8w.dlg@40tude.net>
    <kr5oic$lkl$1@node1.news.atman.pl>
    <51d6e10d$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d6f36b$0$1447$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: PLUS GSM - Brak śladu po nieudanej próbie połączenia
    Date: Fri, 5 Jul 2013 18:59:03 +0200

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał
    W dniu 2013-07-05 17:06, J.F pisze:
    >Owszem, żarty. Nie bardzo sobie wyobrażam śledzenie pinga przy
    >prowadzeniu pojazdu.

    A ja z kolei nie bardzo sobie wyobrazam sprawdzania lacznosci bez
    pinga i tak dochodzimy do uzasadnionych podejrzen :-)

    >Tak.
    >NE nie musi tak często transmitować.

    Skoro nie musi, to czy wie ze lacznosc sie urwala ?

    >Tak, bywają długie rozmowy. Nie znasz
    >kobiet i młodzieży jak widać. Długo potrafią rozmawiać :)

    OK, to jest sposob na sprawdzenie. Jesli takie pasazerki masz ..

    >Wiesz, kiedyś to wielu dróg w nawigacjach nie było.

    A i tak by pomogla, jakby pokazala z ktorej strony cel lezy.

    >Hmm, a byłeś harcerzem? Trzeba było po mchu jak nie miałeś kompasu :)

    Po mchu nigdy nie probowalem, ale kompasu w samochodzie to mi pare
    razy brakowalo.
    Tylko co ci kompas pomoze, jesli nie bardzo wiesz gdzie jestes, a
    drogi w gorach krete ?

    W tych nowoczesnych telefonach/tabletach kompas czesto jest, ale czy
    pracuje w pionie trzeba sprawdzic.

    >To kiepsko - mapa zła, navi zła. Same nieszczęścia.

    No wlasnie - zadupie, mapa zla, mchu nie widac, kompas nie dziala, a
    tu ci jeszcze nawi nie pomoze, bo zasiegu nie ma.
    Nie kupuje on-line :-)
    Moze kiedys, jak koszty roamingu w Europie spadna.

    >Jak pisałem, ja nie oceniam po pozwoleniach UKE na BTS-y, tylko na
    >podstawie faktycznego zasięgu.

    Faktycznego zasiegu obiektywnie nie sprawdze, ale liczba BTS IMO
    dobrze o tym swiadczy.
    A wiekszosc z tych pozwolen chyba jednak zrealizowana.

    >Niemniej prawda, że Orange ma tam bardzo dobry zasięg.

    No, pamietam czasy gdy w okolicach zadna siec nie miala zasiegu :-)

    A teraz na mapce widac ze Orange ma tam przynajmniej pozwolen wiecej
    ..

    >Owszem, potrafi :)

    Dopoki nie wyskoczy "nie ma takiego miasta jak Londek" :-)

    I dlatego wole jak mapy sa w urzadzeniu.

    J.