    From: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PCB
    Date: Mon, 9 Dec 2013 14:57:30 +0100

    Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:52a5c9bd$0$2169$65785112@news.neostrada.pl...

    > A do cynowania używam od dawna tańszego wynalazku - potrzebne będą:
    > 1) pasta CYNEL-1 (używam najtańszej, tej w pudełku jak do pasty do butów
    > :-)
    > {długi opis}

    Straszne !

    Ja kupiłem kiedyś paste do lutowania rur miedzianych. Smaruje, podgrzewam
    opalarką lub na żelazku, myje. Przeważnie wychodzi równa i genialnie
    lutująca
    się warstwa. Czasami jednak nie wychodzi to tak jak powinno i kilka płytek
    już musiałem wyrzucić (płytka mocno przegrzana lub po prostu zbyt dużo cyny
    co mocno utrudniło wiercenie otworów).

    Ta cyna nakładana chemicznie PODOBNO lutuje się średnio dobrze.