  • Data: 2013-12-09 20:42:42
    Temat: Re: PCB
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupisze w Castoramie Bisan. To pasta lutownicza *z* cyną do spawania rur
    > miedzianych. Smarujesz tym plytkę równą warstwą i dmuchasz gorącym z
    > opararki/hotair. Wychodzi jak na taką metodę znakomicie. I smierdzi jak
    > zwykły topnik, więc łba nie urywa.

    chyba bym musiał oszaleć, żeby coś takiego robić... Pod SMD zwłaszcza.
    Preparatem z TME (SENO 3211) cynuje się BARDZO dobrze.

    Kiedyś próbowałem wytanić i kupiłem na Allegro - syf kompletny.
    Ten SENO szybko działa, powłoka lutowalna bezproblemowo, wygląda
    profesjonalnie - choć nieco matowa jest.

    Jedyna wada - cena. Ale albo rybka albo twarożek... Tanio i dobrze się
    tu nie da.