    From: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?
    Date: Sun, 28 Feb 2010 22:23:37 +0100

    On 2010-02-28 22:06, wirefree wrote:
    > WQybacz ale jak dla mnie to jestes glupi troll, nie dosc ze zamawiasz
    > drozej niz w polsce to masz pretensje ze bez testowania masz zonki.

    Nie wybaczam i z racji różnic poziomu między nami nie będę pisał za kogo
    ja mam ciebie.

    1. Skąd wiesz, że zamawiam drożej niż w PL? Owszem - jest drożej niż w
    niektórych taniutkich płytkarniach (np. Gama, merkar czy faldruk), ale
    taniej niż w wielu innych (a już na pewno dużo taniej niż w wielkich
    firmach typu technoservice, softcom, itp.). Jest "po środku".
    2. Zamówiłem tam nie aby oszczędzić, a po to by dostać dobre płytki.
    3. Bez testowania? Przecież one były testowane, nie przeszły testów, to
    poprzecinali zwarcia i już testy przechodzą. Nie sądzisz chyba, że te
    cięcia ze zdjęć są moim dziełem... Założę się, że elektrycznie wszystkie
    płytki są OK, ale wyglądają "poniżej krytyki".

    > Koszt takiej plytki w Elseko przy 125szt to okolo 3zl od sztuki +
    > 150-200zl za dokumentacje a w PCBcart zaplaciles 2 razy wiecej.

    Zrobić ci zdjęcie płytki z Elseko z ciętym zwarciem i z przesuniętą
    warstwą opisu? Czy nie potrafisz zrozumieć tego, że nie szukam firmy
    która zrobi mi płytkę za 10 groszy, tylko takiej która za "uczciwe"
    pieniądze zrobi mi płytkę o bardzo dobrej jakości?

    Dokumentacja w PCBCART kosztowała mnie ~50$ (minimalnie mniej, ale to
    nieistotne), przy kursie dolara 3zł wychodzi więc 150zł. I kto tu jest
    "głupim trollem"? Dokumentacja w tak wielkiej firmie jak Elseko na 99%
    będzie kosztować więcej niż te 50$ (chyba w KAŻDEJ firmie w PL będzie
    droższa...), dolicz do tego VAT (dla przypomnienia - jedyne 22%) i
    ponownie zastanów się kto tutaj jest tym "głupim trollem"...

    A to ponoć fora dyskusyjne są głupie (elektroda ponoć wyjątkowo), a na
    usenecie sami mądrzy, kulturalni i pomocni
    użytkownicy-profesjonaliści... A to ciekawe... Znów wychodzi na to, że
    "opinie z netu" są nic nie warte...

    pozdr.